وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بازگشت اسطوره به خانه: حمیدخان منصوری در کادرفنی سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودحمیدرضا منصوری گلزن افسانه ای دهه ی شصت باشگاه سپیدرود رشت، ظهر سه شنبه با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود و پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه به جمع کادر فنی این تیم اضافه شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود، حمید رضا منصوری پیش از این و در طی سال های ۹۴ تا ۹۶ در زمان سرمربیگری علی نظرمحمدی در کادرفنی سپیدرود حضور داشت و موفق شد تا همراه تیم محبوب خود از لیگ دسته دوم به لیگ برتر صعود کند و یک فصل هم در لیگ برتر به عنوان مربی سپیدرود را همراهی کند و به جز آن منصوری سابقه سرمربیگری در باشگاه شهرداری لنگرود و صعود با این تیم را در کارنامه دارد.

حمیدرضا منصوری به جرات نامدارترین گلزن تاریخ فوتبال گیلان است و یکی از محبوب ترین و شاخص ترین بازیکنان و پیشکسوتان تاریخ ارتش سرخ گیلان محسوس می شود.

ماندگارترین چهره ای که هواداران فوتبال از وی در ذهن دارند، مربوط به مسابقه مرحله نیمه نهایی لیگ قدس بین دو تیم منتخب گیلان با منتخب اصفهان در لیگ قدس است که حمیدرضا منصوری در کمتر از بیست دقیقه دوبار به زیبایی دروازه احمدرضا عابدزاده را باز کرد و البته منصوری پس از گل دوم با ضربه پای عابدزاده از زمین مسابقه بیرون برده شد!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.