وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بازگشت امین منوچهری و مصدومان سرخ پوشان به تمرینات

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – امین منوچهری بعد از حل و فصل کردن مشکلات خود با باشگاه سپیدرود به تمرینات تیمش بازگشت.

امین منوچهری چند روز در تمرینات سپیدرود شرکت نکرد و شایعاتی در خصوص جدایی‌اش از این تیم مطرح شد. با این حال این بازیکن طبق هماهنگی با کادر فنی پیگیر حل برخی از مشکلات شخصی‌اش بود و قرار است منوچهری از روز چهارشنبه دوباره تمریناتش را با سپیدرود آغاز کند.

پس از دیدار مقابل پرسپولیس شایعاتی در خصوص جدایی این بازیکن از سپیدرود مطرح شد، اما منوچهری همچنان کارش را در این تیم ادامه خواهد داد.

در دیدار هفته هشتم سپیدرود رشت و پیکان تهران که با باخت ۱-۰ شاگردان کریمی همراه بود، اتفاق تلخی برای مهاجم بلند قامت این تیم رخ داد.

امین منوچهری که با تصمیم علی کریمی از ابتدا در ترکیب سپیدرود قرار گرفته بود از دقیقه ۳۰ با شعار هواداران رو به رو شد و آن‌ها اعتراض زیادی را به نمایش منوچهری انجام دادند. شعارهایی که تمرکز وی را بر هم زد و مانع ارائه نمایش مطلوب از سمت او شد.

منوچهری که بعد از پایان بازی از اتفاقات رخ داده بسیار ناراحت به نظر می‌رسید با حضور در رختکن از علی کریمی و هم تیمی‌های خود خداحافظی و اعلام کرد دیگر در تمرینات این تیم حضور به هم نمی‌رساند و در همین راستا در تمرین دو روز اخیر سپیدرود شرکت نکرد.

حال خبر می‌رسد منوچهری بعد از برگزاری جلسه با کریمی به این نتیجه رسیده که به جمع بازیکنان سپیدرود بازگردد و کار خود را با این تیم ادامه دهد. قرار است این مهاجم از فردا در تمرینات شرکت کرده و خود را آماده مسابقات آینده سرخپوشان رشتی در جام حذفی و لیگ برتر کند.

دو بازیکن تیم سپیدرود پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود به تمرینات بازگشته و مهیای حضور در زمین هستند.

تمرینات تیم سپیدرود از صبح روز گذشته در رشت و زیر نظر علی کریمی پیگیری شد و بازیکنان این تیم در دو نوبت صبح و عصر کارهای تاکتیکی و بدنی خود را پیگیری می‌کنند.

در همین راستا خبر می‌رسد که دو بازیکن مصدوم این تیم که با مصدومیت طولانی خود مسابقات اخیر سپیدرود را از دست داده بودند به تمرینات بازگشته و مهیای حضور در مسابقات بعدی می‌شوند.

علی عباسی، هافبک جوان سپیدرود که در تمرینات پیش فصل دچار مصدومیت طولانی مدت شده بود، حالا نرم دوی را آغاز کرده و از هفته آینده به تمرینات گروهی اضافه می‌شود. هم‌چنین میثم فردوسی دیگر مدافع سپیدرودی ها که در دیدار با سپاهان اصفهان از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد، به تمرینات بدنسازی سپیدرود اضافه شده و این بازیکن هم از تمرینات آینده تیمش، دویدن را آغاز می‌کند.

علی کریمی که در حال حاضر با کمبود جدی بازیکن رو به رو است با استفاده از تعطیلات سه هفته‌ای لیگ می‌تواند عباسی و فردوسی را به شرایط ایده آل رسانده و از آن‌ها در دو دیدار سنگین برابر ذوب‌آهن و تراکتورسازی بهره ببرد.

تمرین روز چهارشنبه سپیدرود از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه سردارجنگل پیگری خواهد شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.