وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نخستین تمرین سپیدرود پس از اردوی دو هفته ای تهران

سپیدرودی ها پس از دو هفته غیبت و حضور در تهران، امروز (شنبه) نخستین جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه سردارجنگل برگزار می کنند.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – اردوی آماده سازی تیم سپیدرود رشت در تهران پس از دو هفته به پایان رسید و کاروان این تیم راهی خانه شد.

سرخ پوشان رشتی عصر روز آدینه ۱۴ دی ماه رشت را به مقصد تهران ترک کردند و در هتل یزدان این شهر ساکن شدند و پس از برگزاری بیش از ۱۰ جلسه تمرین، یک مسابقه دوستانه و یک بازی دستگرمی سرانجام عصر روز پنجشنبه ۲۷ دی ماه به خانه بازگشتند.

قرار است نخستین جلسه تمرین سپیدرود پس از یک غیبت طولانی دو هفته ای راس ساعت ۱۱ صبح امروز (شنبه) ۲۹ دی ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شود.

بنابراین گزارش، از دیگر مزایای این اردو حضور همزمان علی کریمی در کلاس مربیگری A آسیا بود که وی موفق شد تا هم بخش نخست کلاسش را بگذارند و هم تمرینات بازیکنانش را زیر نظر بگیرد.

همچنین در این اردو شمار زیادی از بازیکنان تستی و بازیکنان مورد نظر کریمی در تمرینات سپییدرود شرکت کردند و در پایان چند بازیکن به عضویت تیم پرهوادار رشت در آمدند.

بیشتر بخوانید:

تیم فوتبال امید مقاومت توسط شاگردان کریمی گلباران شد

دو بازیکن در انتظار لیست نهایی کریمی

زنگ خطر برای تیم علی کریمی به صدا

پسران سرخ پوش شهرباران که پیش از حضور در تهران برای عقد قرارداد با بازیکنان تازه تنها با پیام صادقیان به توافق رسیده بودند، موفق شدند در این اردو با چند بازیکن جدید قرارداد امضا کنند.

لوکا نوزادزه از گرجستان، امیر منصوریان بازیکن خرم آبادی تیم پدیده مشهد، محمد علیزاده مدافع جوان تیم لیگ یکی کارون اروند خرمشهر، حامد محمدی مدافع آخر با تجربه تیم لیگ یکی مس کرمان به جمع رشتی ها اضافه شدند و قرار است حمیدرضا طاهرخانی هافبک جوان پرسپولیس نیز به تیم ریشه دار شمال ملحق شوند.

رشتی ها در نیم فصل تاکنون ۶ خروجی به نام های: میلاد قربان زاده، امین جوادی مقدم، یعقوب کریمی، بابک حاتمی، امین منوچهری و حسین کعبی داشته اند و شنیده می شود که علی عزتی کرامت نیز قرار است از جمع آنها جدا شود.

سپیدرود قرار بود در تهران چند بازی تدارکاتی جدی با حریفان برگزار کند ولی به جز پیکان موفق به انجام این امر نشد و پس از لغو این بازی از جمله بازی با تیم ملی امید، کریمی در روز آخر به انجام یک بازی دستگرمی با تیم امید مقاومت رضایت داد.

سپیدرود در بازی دوستانه با پیکان تن به شکست سه بر صفر داد و در برابر امید مقاومت تهران با یک برد پرگل پیروز شد تا حداقل شاگردان کریمی دست خالی پایتخت را ترک نکنند.

رشتی ها پیش از اردوی تهران سه بازی دوستانه برگزار کرده بودند که حاصل آن یک برد، یک تساوی و یک شکست بود و شاگردان کریمی برابر پاس تن به شکست یک بر صفر داند و مقابل دخانیات به برتری سه بر صفر دست یافتند و با شهرداری تبریز به تساوی بدون گل رسیدند.

تیم سپیدرود با شروع نیم فصل دوم باید در سه مسابقه حساس پی در پی به میدان برود و ابتدا باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز ۱۱ بهمن ماه در رشت به مصاف پرسپولیس تهران بروند و سه روز بعد از سایپا در رشت پذیرایی کنند و سپس در اصفهان با سپاهان نبرد کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.