وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بازگشت شاه ماهی به سفیدرود: میثم فردوسی به سپیدرود بازگشت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود میثم فردوسی هافبک وسط خلاق سپیدرود با عقد قراردادی برای هشتمین سال متوالی در سپیدرود حضور خواهد داشت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، فردوسی متولد بهمن ماه ۱۳۶۸ و زاده ی سنگر یکی از توابع شهرستان رشت است و در نیم فصل گذشته از سپیدرود جدا شده بود در تیم مس کرمان حضور داشت.

تیم های نوجوانان فجر گیلان، جوانان دخانیات، امید داماش گیلان، پاس رشت و شهرداری لنگرود تیم هایی است که پیش از سپیدرود فردوسی در آنها عضویت داشت.

این هافبک خلاق ۶ سال است که به عضویت سپیدرود درآمده و با این تیم از لیگ دسته دوم به دسته اول و لیگ برتر صعود کرده است و یکی از بازیکنان تاثیرگذار و گلزن چند فصل اخیر این تیم بوده است.

فردوسی با بیش از ۷ سال سابقه عضویت در سپیدرود باتجربه ترین بازیکن این فصل قرمزهای رشت خواهد بود.

باشگاه سپیدرود تا این لحظه با میثم فردوسی از مس کرمان، اویس کردجهان از شهرداری ماهشهر، حسین گوهری از شهرداری بندرعباس، سید علی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاکدل از شهرداری آستارا، فرشاد اسماعیل زاده از شهرداری فومن، حامد حاجتی از دخانیات گیلان، محمد غلامی، میثم میرپسندیده، محمد طالبی و میلاد پورمحسن از داماش گیلان، صاحب فرجی، سید محمد حسینی و مصطفی زینعلی از چوکای تالش در رده بزرگسال و آرین سهرابی از شهرداری آستارا، صائب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان در رده زیر ۲۳ سال قرارداد امضا کرده اند.

همچنین سرخ پوشان با حسین احمدلو، محمد دادرسی، صادقی صادقی و حسام یعقوبی بازیکن بزرگسال و در رده زیر ۲۳ سال و امید با رضا عاشوری، محمدمهدی محمدپور و آرین نصیری نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی، سهیل حسنی اقدام به تمدید قرارداد کرده است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است