وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بازگشت مهاجم سابق سپیدرود به جمع سرخ های شهر باران

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مهاجم فصل گذشته سپیدرود رشت پس از تائید علی کریمی یک‌بار دیگر به جمع سرخ‌های شهر باران بازگشت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، محمد غلامی مهاجم نیم‌فصل دوم سپیدرود رشت در لیگ هفدهم که با نظر مساعد علی کریمی به این تیم پیوسته بود، بار دیگر با دعوت علی کریمی در جمع سرخ های شهر باران قرار گرفت.

وی در حالی قرارداد خود را با آلومینیوم اراک فسخ کرد و که رضا معقولی هافبک سپیدرودی ها قربانی این بازگشت شده و رضایت نامه اش برای تیم اراکی در لیگ دسته اول صادر شد.

محمد غلامی در نیم فصل دوم لیگ هفدهم در ۱۳ مسابقه ای که برای سپیدرود انجام داد موفق شد دو گل به ثمر برساند، مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان سابقه پوشیدن پیراهن تیم های ملوان انزلی و داماش گیلان را در کارنامه دارد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان هفته ششم با کسب دو امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است و در هفته هفتم لیگ برتر روز یکشنبه یکم مهرماه در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس تهران می رود.

سپیدرودی ها در مرحله چهارم رقابت های جام حذفی روز جمعه ۲۳ شهریورماه از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف ملوان انزلی می رود، ملوانان در دور سوم با قرعه استراحت رو به رو شده بودند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 10 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.