وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

باشگاه راه‌آهن به وزارت نفت واگذار شد

وب سایت رسمی فرهنگی ورزشی سپیدرود – باشگاه راه‌آهن با نظر دادستاني تهران به وزارت نفت واگذار شد.

باشگاه راه‌آهن که بعد از تخلفات بابک زنجانی در اختیار دادستانی قرار داشت، به عنوان بخشی از بدهی‌های این فرد به وزارت نفت واگذار شد و قرار است وزارت نفت در مورد وضعیت این باشگاه از جمله واگذاری احتمالی از طریق مزایده تصمیم‌گیری کند.

علی عابدینی سرپرست باشگاه راه‌آهن واگذاری این باشگاه به وزارت نفت را تایید کرد ومي گويد: انتقال اين باشگاه به وزرات حتمي شده است.

عابدینی عنوان کرد: انتقال باشگاه به وزارت نفت مراحل پایانی خود را می گذراند و امیدواریم هرچه سریعتر این اتفاق بیفتد تا پس از طی مراحل اداری بتوانیم طلب بچه های تیم و پرداختی های مدیریت قبلی را بپردازیم. البته با صحبت هایی که با آقای تاج داشتیم درخواست کردیم تا قسمتی از محل مطالبات باشگاه راه آهن پرداخت کنند و بتوانیم تا اگر امکان داشت تا قبل از بازی با تیم ملوان درصدی از بدهی مربوط به بازیکنان تیم را بدهیم.

وی در مورد واگذاری این باشگاه به وزارت نفت گفت: با دستور دادستانی محترم انجام گرفته است و اصلا نمی دانیم آنها می خواهند تیم را به مزایده بگذارند یا نه.

پس از اینکه باشگاه راه‌آهن امروز به وزارت نفت واگذار شد، سرپرست این تیم مشخص شد و به این ترتیب حمید منوچهری به عنوان سرپرست کار خود را در این تیم آغاز خواهد کرد.

باشگاه راه‌آهن پس از اینکه فصل گذشته بابک زنجانی مالک این باشگاه دستگیر شد وضعیتش در خصوص مالکیت نامشخص بود و هر چند حمید استیلی ابتدای این فصل برای فعالیت در این باشگاه حاضر شد اما سرانجام نتوانست کار خود را دنبال کند و پس از بلاتکلیفی‌هایی که در این باشگاه وجود داشت سرانجام امروز این باشگاه به وزارت نفت واگذار شد

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است