وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بایرامی: نمی‌خواهم خاطره تلخ سپیدرود تکرار شود

ایران ورزشی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودمهرداد بایرامی فصل گذشته و در شرایطی که سپیدرود در مسیر سقوط قرار داشت به عنوان یک مهاجم گلزن، گل‌های حساسی برای آنها به ثمر رساند و انتظار می‌رفت در این فصل و در ترکیب گل‌گهر بتواند به این روند ادامه دهد.

با این حال در نیم فصل اول شرایط چندان به سود او پیش نرفت و او مدعی است با شروع نیم فصل دوم جشن گل‌هایش را برگزار خواهد کرد. بایرامی درباره شرایط گل‌گهر می‌گوید: «برای ما خیلی مهم بود که برابر ماشین‌سازی به پیروزی برسیم.

این روند روی شرایط روحی ما هم تأثیر گذاشته بود و باید هرچه سریع‌تر به روند نتیجه‌گیری می‌رسیدیم. خیلی خوشحالم که توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم و مطمئناً در ادامه فصل تلاش خواهیم کرد به نتایج بهتری نیز دست پیدا کنیم.»

مهاجم گل‌گهر درباره ناکامی‌اش در گلزنی هم توضیح می‌دهد: «برای خودم هم عجیب است و انتظار این اتفاق را نداشتم. شاید فقط به یک گل نیاز داشته باشم تا بتوانم همانند فصل گذشته شرایط را تغییر دهم.

مطمئنم در نیم فصل دوم شرایط کاملاً برایم تغییر خواهد کرد و این قول را می‌دهم که تا پایان فصل حداقل ۵ گل بزنم. این یک ادعا نیستم و قطعاً تلاش خواهم کرد.»

مهرداد بایرامی مدعی است که تجربه تلخ سقوط با تیم سپیدرود در این فصل برای او تکرار نخواهد شد: «باور کنید هنوز سقوط سپیدرود برایم یک کابوس بزرگ است.

واقعاً هنوز از این قضیه ناراحت هستم. در مورد گل‌گهر هم باید بگویم یک درصد هم این اتفاق از ذهن ما عبور نمی‌کند.

به شدت به کیفیت و پتانسیلی که داریم اعتماد داریم و مطمئن باشید گل‌گهر علاوه بر بقا به رتبه مناسبی هم دست پیدا کند.»

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.