وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

با رای اکثریت قریب به اتفاق هیات مدیره: علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود شد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – با رای اکثریت قریب به اتفاق اعضای هیات مدیره باشگاه سپیدرود، علی نظر محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب گردید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت، جلسه فوق العاده هیات مدیره این باشگاه با حضور اعضا برای انتخاب سرمربی جدید این تیم تشکیل شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر و بررسی روند فعالیت تیم در فصل گذشته و تبیین نیازهای آتی باشگاه، علی نظر محمدی با رای قاطع و اکثریت اعضای هیات مدیره به عنوان سرمربی جدید باشگاه سپیدرود رشت انتخاب گردید.

هیات مدیره باشگاه سپیدرود رشت، از تلاش های صادقانه افشین ناظمی سرمربی خوشنام و اخلاق مدار فصل پیشین خود تشکر و قدردانی نمودند.

IMG_9501لازم به ذکر است که علی نظرمحمدی بیش از پانزده سال سابقه حضور در سطح نخست فوتبال ایران به عنوان بازیکن و کاپیتان در تیم های: ملوان، پگاه (داماش)، مس کرمان، استیل آذین، پاس و نساجی را دارد. نظر محممدی لیگ برتر سیزدهم را با دستیاری ناظمی در داماش آغاز کرد و در بازی های پایانی جانشین وی گردید.

وی در روزهای بحرانی داماش پس از سقوط توانست به اوضاع آشفته این تیم رشتی سر و سامان دهد و مقدمات شرکت این تیم در لیگ دسته اول آزادگان را با بستن یک تیم جوان، ارزان قیمت و در عین حال مدعی و باانگیزه فراهم نماید، که البته در حالی که تنها چند روز به آغاز مسابقات باقی مانده بود در نهایت شگفتی از سوی عابدینی برکنار گردید و جای خود را به امید هرندی داد.

نظرمحمدی دو فصل هم عهده دار مدیریت تیم های پایه داماش گیلان بود. وی به همراه تیم های ملوان، مس کرمان، پگاه و داماش گیلان به لیگ برتر صعود کرده و همراه با پگاه گیلان موفق شد نایب قهرمانی جام حذفی را کسب نماید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

13 دیدگاه ارسال شده است

  • sadegh asheri گفت:

    ان شاء الله که این تغییر جواب بده. با توجه به نصف شدن بودجه امسال سپیدرود خودم به شخصه زیاد امید نداشتم که امسال هم بتونیم صعود کنیم ولی با توجه به پشتکار علی نظر در خصوص جذب بازیکنان جوان و خوب و آینده دار و در عین حال ارزان دوباره به امسال سپیدرود امیدوار شدم. فک کنم با توجه به نصف شدن بودجه بهترین انتخاب همین ایشون بود که انگیزه ی فوق العاده ای هم برای مطرح شدن و بزرگی کردن دارن. ان شاء الله که خیره. امیدوارم هواداری با شرف و با غیرت رشتی هم مثل هر سال تیم و حمایت کنن تا شاهد صعود تیم جوان و ارزان و بی ادعای سپیدرود عزیزمون باشیم. تیم فصل گذشته چندتا بازیکن مدعی داشتیم که فقط پول خوب گرفتن و بازی چشم نواز و موثری اونجور که انتظار میرفت انجام ندادن. امیدوارم فقط عماد میرجوان و موسوی و میعاد یزدانی و هرجوری هست حفظ کنیم و با آوردن کاپیتان سهیل حق شناس و پور صف شکن و صبوری آزاد و چندتا دیگه بازیکن خوبه دیگه که بی خودی مورد بی مهریه آقای ناظمی قرار گرفته بودن بتونیم یه تیم شیک و یه دست و روونه ی میدون کنیم. از امروز بشینیم و با هم از تلاش نظرمحمدی در جذب و سازماندهی یه سری بازیکن خوب لذت ببریم.

  • هانی گفت:

    خوشحالم که بالاخره خبری از سپیدرود به گوش رسید.یعنی باشگاه قراره ادامه بده به حرکتش.
    امیدوارم نظرمحمدی موفق باشه

  • // خدای ورزش گفت:

    یاد نایب قهرمانی جام حذفی بخیر…

    چه تیم اسطوره ای بود…..ولی حالا سیاست کثیف ان تیم دچار بحران کرد!!!

  • حسین بچه ساغریسازان گفت:

    دسیاراش کین؟

  • نادر تاجیک گفت:

    سلام . آقای نظرمحمدی یکی از مربیان جوان و آینده دار استان گیلان است و از این که مدیران باشگاه سپیدرود بدون توجه به برخی اظهارات به ظاهر خیرخواهانه و حواشی ، به قابلیت های فنی و هنر کوچینگ او توجه کردند و اورا بر گزیدند تشکر می کنم . من سال هاست نظر محمدی را می شناسم او بسیار مهربان ، ساده و با معرفت است به پول و شهرت بها نمی دهد او فقط می خواهد به سپیدرود کمک کند همه بیاییم به این جوان برومند شهرمان کمک کنیم و حمایت از این یا آن مربی باعث نشود که اصل باشگاه فراموش شود . باشگاه حتما منافع خود را می داند و می فهمد چگونه تصمیم بگیرد و ما به عنوان هوادار باید از باشگاه حمایت کنیم و با تلاش و حمایت و همکاری بتوانیم از نحسی حضور درلیگ دو خلاص شویم . من به توانایی علی آقا ایمان دارم و اشناءالله خدا هم کمکش کند تا سربلند بیرون بیاید و عملکردش برای ما یاد آور خاطرات خوش باشد .

  • سینا گفت:

    شاید گزینه های بهتری هم بودن ولی به نظرم انتخاب خوبی بود فقط خواهش می کنم علی نظر مراقب برخی از رفتارهاش باشه به کلمات و حرکات بدنش وصورتش توجه کنه با کلاس باشه در قامت مربی سپیدرود کبیر . شخصیت تیم برای ما مهمه افشین خان ناظمی اگر به لیگ یک صعود نکرد اما خداییش خیلی با معرفت و خوش اخلاق و با محبت بود . علی آقا ما به احترام باشگاه به شما احترام می کنیم کمکت هم می کنیم ببینیم چه می کنی پسر خوب

  • اشکان غایبی ساسانی گفت:

    به نام خداوند جان و خرد
    با درود فراوان
    انتخاب به جا و شایسته ی علی نظرمحمدی را نخست به خود ایشان و سپس به خانوده ی محترمشان و همه ی رشتب ها اعم از داماشی و سپیدرودی تبریک عرض می نمایم.
    باسپاس
    اشکان غایبی ساسانی
    ششم تیرماه۳۷۵۳
    خوزستان/اهواز

  • // خدای ورزش گفت:

    سپیدرود !

  • hamid گفت:

    امیدوارم یه تیم از بازیکنان شایسته وجویای نام این شهر داشته باشیم و به نامهاکار نداشته باشیم وحتی بازیکنانی مثل سهیل حق شناس که نظرمحمدی رفاقت دیرینه ای دارندفقط درصورت آماده بودن برای سپیدرود بازی کنندهرچندکه پارسال تو تیم سقوط کرده دسته سومی چوکاتالش هم سهیل هیچ کاری نکرد عملا فوتبالش تمام شده است مگراینکه خلافش ثابت بشه.

  • pouyan گفت:

    من هم این انتخاب رو به فال نیک می گیرم علی نظر پتانسیل مطرح شدن رو داره و تو اون چند بازی آخر داماش که جایگزین ناظمی شد اینو ثابت کرد هم انگیزه شو داره هم شجاعت الویتش جوانگرایی هستش و این واسه تیم مون که بودجه آنچنانی نه تو انتخاب بازیکن و نه سرمربی ! اختصاص نمیده بهترین گزینه ست فقط امیدوارم بقول دوستان تو انتخاب کادر فنی و کمک هاش دقت کامل بشه ..ایران سپیدرود

  • مهرداد گفت:

    یعنی ما گزینه دیگری تو فوتبال رشت نداشتیم…..باز یه انتخاب بازیه اشتباه دیگه…من نمیدونم به کدوم کارنامه نظرمحمدی اینا دلخوش کردن.وقتی مجیدجهانپور.محسن نصر با تحصیلات وبالاترین مدارک مربیگری هستنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • فرهادسپیدرود گفت:

    داش صادق با همه اون بازیکنهای رو که نام بردی باهات موافقم جز میعادیزدانی..میعاد بازیکن خودخواهی هستش که فقط به خودش و اینکه گل بزنه فکرمیکنه..امیدوارم که شرایطی پیش بیاد تا میعاد یزدانی از سپیدرود بره…ابرار مهرداد انتخاب علی نظر اشتباه بود؟؟!!!باشه حرف شما درست..در حال حاضر شما چه کسی رو معرفی میکنید؟؟مجید جهانپور که کلا هیچ تیمی رو قبول نمیکنه چون سن و سالش بالاست یا هر دلیل دیگه که خودش داره…محسن نصر تا حالا کدوم ماست رو ریخته که بخواد بیاد مربی سپیدرود بشه؟؟ چه رزومه ای داره؟؟بهر حال علی نظر بچه رشت هستش و تعصب خاصی نسبت به شهر رشت داره..امیدوارم موفق باشه

  • کاوه گفت:

    والا تا سپیدرود طرفداری امثال این آقای فرهاد داره بااین ادبیات حالش ازاین بهتر نمیشه…متاسفم دوست من که فقط فکره منافع خودتون هستید….