وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بخش دوم گزارش تصویری اختصاصی از دریچه دوربین امیرحسین خیرخواه

(عکس ها از: امیر حسین خیرخواه)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسابقه دو تیم سپیدرود رشت با بادران تهران یک مسابقه ویژه پرهیجان بود با حواشی متععد و جالب.

به گزارش سایت سپیدرود از جمله ی این حواشی می توان به اعتراض رئیس برگزاری بازی های لیگ یک از تاخیر در شروع بازی بادران – سپیدرود رشت اشاره کرد که وی از این امر گلایه کرده است.

بنابراین گزارش، فریبرز محمود زاده، رئیس برگزاری بازی های لیگ یک در این باره می گوید: اصلا زیبنده نیست یک بازی با ۴۰ دقیقه تاخیر آغاز شود. باشگاه و هیات فوتبال استان میزبان باید تمهیدات لازم را در این باره می اندیشیدند به خصوص که حضور طرفداران هر دو تیم قابل پیش بینی بود.

البته که باشگاه و هیات فوتبال استان میزبان به دنبال تاخیر در آغاز این بازی نبودند چرا که چنین اتفاقاتی به ضرر بازیکنان هر دو تیم تمام می شود اما باید پیش بینی های لازم در این باره صورت می گرفت. من گلایه خود را به صراحت اعلام می دارم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در بازی های دسته اول نباشیم.

در فوتبال همه چیز باید با برنامه پیش رود. تیم ها هم همین طور هستند و بازیکنان خود را برای برگزاری بازی در ساعت ۱۴ آماده کرده بودند و این تاخیر حتما روی کیفیت کار آنها تاثیر منفی گذاشت.

شما را به مشاهده صحنه هایی جذاب از این مسابقه زیبا ار درچه دوربی امیرحسین خیرخواه جلب می نماییم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه ارسال شده است

  • علی گفت:

    در بازی دیروز’بادران همانگونه با سپیدرود بازی کردکه ایرانجوان بوشهر کرده بود انگار مربی بادران کپی برداری کرده بود..وآن اینکه انجام پاسکاری کوتاه و زمینی در عمق دفاع سپیدرود.برای رفع این نقطه ضعف باید یک هافبک دفاعی (مثل همرنگ در پارسال) همیشه فضاهای خالی و قابل نفوذ دفاعهای وسط را پر نماید. در بازیهای بوشهر وبادران به دفعات ‘دفاع وسطهای ما با مهاجمان فراوان تیم حریف تنها شدند. اصلا در تیم ما مشخص نیست هافبک دفاعی و انرژیک ما کیست که هم طراح باشد و هم رفت وبرگشت مداوم داشته باشد. امیداست این آسیب با درایت سرمربی محترم رفع شود

  • مهدی گفت:

    علی عزیز کاملا درست اشاره کرد. بازیکنانیکه برای تامین این هدف و انجام این وظیفه در تیم امسال سپیدرود عضویت دارن فردوسی و رستمی و میری هستن که خوبن ولی هیچکدوم حتی نسبتا هم کامل نیستن!! من بشخصه از اونجاییکه بومی بودن تیم امسال رو، علیرغم طوفان مشکلات کمرشکن مالی و مدیریتی، عامل موفقیت تیم، تا اینجای کار میدونم، اعتقاد دارم که بازیکنان بومی مثل خدابنده لو (نفت تهران)، کاردوست (آلومینیوم اراک) و یا آبشک (اگر خودشو نفروخته بود و الان بنظرم هرگز و تحت هیچ شرایطی نباید به باشگاه راهش داد)، میتونستن کمک کنن ولی همین سه نفر موجود (فردوسی، رستمی و میری) هم از اونا کم ندارن و میشه با تمرینات اختصاصی بیشتر، بوسیله همینها مشکل رو تا حد زیادی حل کرد. یادش بخیر، اگه سیدعلی افتخاری الان زیر سی سال سن داشت، برای این منظور کامل و ایده آل بود و وجود یه هافبک دفاعی در حد و اندازه فنی و فیزیکی اون نفس تیم رو چاق میکرد!!

  • فرهاد گفت:

    درود
    دوستان نگران نباشند، از ۱۶ بازی باقی مانده ۹ بازی در زمین خودمان است. اگر از این ۹ بازی ۲۰ امتیاز بگیریم و ۵ امتیاز نیز بازی های خارج از خانه بگیریم می شود ۲۵ امتیاز که مجموعا” می شود ۵۹ امتیاز، راحت از این گروه صعود خواهیم کرد. فقط باید در بازیهای باقی مانده، بویژه بازی با ملوان، فقط تیم را تشویق کنیم و حاشیه را کنار بگذاریم. این یعنی بی حاشیه فقط تیم را تشویق کردن، خیلی به ما کمک خواهد کرد، اما اگر بجای تشویق تیم، به مباحث حاشیه ای بپردازیم، بدون تردید تیم ضربه خواهد خورد. خواهش می کنم، دوستانی که دست اندرکار هستند لطفا” از همین حالا، تلاش کنند اوضاع را تحت کنترل بگیرند. مثل چند بازی گذشته که در زمین خودمان نتیجه گرفتیم.
    مرسی به امید موفقیت سپیدرود

  • رشت گفت:

    حافظ یعقوبی بهترین دفاع راست لیگ یک ولی تو بازی نمیزارتش چون پدرش تو هیته فوتبال نیست

  • رشت گفت:

    قربانزاده هم خیلی دیگ فک میکنه مسیه هیچکیو هم نمیتونه دریبل بزنه

  • دختر سپیدرودی گفت:

    اینقد اتحاد اتحاد نکنید و نگید استانهای دیگه اتحاد دارن ما نداریم ۳تا تیم تبریز مال یه شهر هستن نه یه استان فجر و برق شیراز هردو مال شیراز بودن سابقا در لیگ برتر ذوب و سپاهان هردو مال اصفهان بودن سیاه جامه و پدیده و ابوموسلم سابق همه مال مشهد بودن نه دو شهر مختلف خراسان همینطور تیم های اهوازی چون رو مرکز استان هاشون بودن نه شهرهای مختلف استانهاشون

  • دختر سپیدرودی گفت:

    اگه داماش و سپیدرود یا هر تیم تازه تاسیس دیگه ای از رشت همه همزمان تو لیگ یک یا برتر باشن ما همشونو دوس داریم حتی انزلی چی ها اگه علاوه بر ملوان ۵۰تا تیم دیگه از شهر خودشون باشه دوسش خواهند داشت پس اینقد نگید گیلانی اتحاد نداره اونا دارن تفاوت ما با اونا اینه که فوتبال استان ما ۲قطبیه مال اونا تک قطبی پس اتحاد معنی نداره حرمت نگه داشتن با اتحاد فرق داره