وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بخش دوم گزارش تصویری دیار میرزا از دیدار تیم های سپیدرود و پارس جنوبی

(عکس ها از: اشکان شعبانی)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – دیدار دو تیم بالای جدولی سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم عصر امروز در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت برگزار و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه ارسال شده است

  • علی گفت:

    طبق خبرهای دور ونزدیک ‘مسؤلین استان تصمیم گرفته اند از بازیهای آینده افراد نفوذی در بین تماشاگران اصیل سپیدرود را شناسایی ودستگیر نمایند و ریشه بطری پرتاب کنی و…کنده شود تا هم حیثیت تماشاگران و مردم نجیب رشت حفظ شود هم تیم از جریمه ومحرومیت نجات یابد و هم بازیکنان و کادرفنی با آرامش خاطر به نتیجه گیری اش ادامه دهد

  • علی (بندرعباس) گفت:

    به امید پیروزی سپیدرود در ادامه مسابقات لیگ

  • فرهاد گفت:

    درود
    اینهایی که بطری و سایر اشیاء را به داخل زمین پرتاب می کنند خواسته یا نا خواسته به تیم و ضربه می زنند و بعضی از اینها نیز قصد اخلال در روند موفقیت های تیم ریشه دار سپیدرود را دارند.تعدادی آدمهای عقده ای و بی خانواده و تعدادی ارازل و اوباش دارند تیم را نابود می کنند. چرا مسئولین زودتر به این فکر نیفتادند؟!! چرا بعد از اینهمه اخلال و تضعف تیم !!
    چند نفر از این ارازل را بگیرند و تنبیه کنند و در تلویزیون نیز با آنان مصاحبه نمایند تا باعث عبرت دیگران شود اوضاع روبراه خواهد شد. اما مشکل خود مسئولین هستند که گویا اراده ای برای اینکار ندارند.

  • امین گفت:

    هر بازی ما باید داد بزنیم سر افرادی که چیز میز پرت میکنن ما هرچی اینجابگیم بیفایده است باید لیدر زیاد بشه تا جلوی اینا گرفته بشه ما بگیم درگیری ایجاد میشه…

  • عقاب گیلان گفت:

    روز پنجشنبه اگه تیم فجرو ببریم میتونیم قدرتمون رو به رخ همه تیما بکشیم چون فجر تونسته توی قائمشهر نساجی رو ببره !
    ضمنا بی تردید اوباشهای شناخته شده ملوان از انزلی روز پنجشنبه میان تا جو ورزشگاه رو بهم بریزن تا با ایجاد حاشیه تیممون نتونه نتیجه بگیره .
    وظیفه همگی ما رشتیهای اصیل و با فرهنگ اینه که واسه اینا تور پهن کنیم و همشون رو تحویل نیروی انتظامی بدیم و شر رو بکنیم
    بازم میگم اینقدر ساده نباشید و بدونید این فوتبال کثیف تر از اون چیزیه که حتی فکرشو بکنید

  • عشق من رشت گفت:

    عزیز من چرا نمیخواییم واقعیت رو قبول کنیم منم اولش خنده ام گرفت وقتی دیدم بعضیا به انزلی چیا برای اغتشاش توی رشت مشکوکند ولی بعدش یه خورده فکر کردم دیدم آخه کدوم رشتی حاضر میشه به سر مربی خودش گلوله برف پرتاب کنه؟!! این اصلاً با عقل جور در نمیاد! بعدش رفتم یه خورده سرچ کردم توی این سایتای هوادار ملوان دیدم بابا ما چقدر ساده ایم ! اونا هرچی باشه باشه ۲۰ – ۳۰ ساله از این روشا استفاده کردن توی استیادیوم خودشون و جاهای دیگه تا نتیجه دلخواهشون رو بگیرند … حالا هم مارو دارن بازیچه دست خودشون میکنن .
    من کاملا با عقاب گیلان هم عقیده ام و امیدوارم کمپینی ایجاد بشه تا این غده سرطانی رو خارج کنیم

  • ناصر گفت:

    اگه همه تماشگران سپیدرود دست به دست هم بدن راحت میتونند افراد مزاحم را از ورزشگاه طرد کنند و رشتی های اصیل و دوستدار واقعی حضور داشته باشند تا به همه شهر ها فرهنگ ناب اصیل خودمان را نشان بدیم.