وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

برای این گل قرمز، نماز مرده بخوانید*

علی رضا مویدی فر

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود سپیدرود نیمه جان است. جان به سر شدیم از بس که نوشتیم و نوشتیم و نوشتیم از مصیبت‌های خودساخته و دوست ساخته و دشمن ساخته اش.

اما خزان از پی تابستان رفت و دردی از دردهای بسیارش کاسته نشد که هیچ، رنج تماشای سقوط آزادش، هر روز از روز پیش افزون گشت.

نمی دانم، شاید مقدر است که بالا نباشد، که بالا بودن هزینه دارد. و کدام دست بی منت، تمام این سالها برای سپیدرود هزینه کرده که صدچندان از کنارش برنداشته باشد؟

سهم سپیدرود اما از همه این برداشتها، سرگردانی بود و سردرگمی بود و سرافکندگی. حالا که این متن را می نویسم، سپیدرود رشت، در رشت، زیر باران، از بادران، دو بر هیچ عقب است.

چه تفاوت دارد، حتی اگر به قول امروزی ها، کامبک بزند؟ درحالی که در انتهای آن بازگشت احتمالی، به اعماق دردهای بی‌درمانش باز خواهد گشت؟

فوتبال بیمار گیلان، در انتهای پاییز، به تماشای برگریزان فرزندانش نشسته است. تا بهار کی در رسد؟ اگر بهاری در پیش باشد.

* بیتی از شعر “وصیت‌نامه” اثر حسین صفا

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • آرمان گفت:

    ابتدا فکر می کردیم مشکل از نظرمحمدی هست و تیم نیاز به یک شوک دارد بنابراین دست نشان آمد اما اوضاع بدتر شد ، دلیلش رو خیلی وقت پیش بهش رسیده بودم ولی برای حفظ آرامش تیم مطرح نکردم ، بله مشکل نه از نظر محمدی بود و نه دست نشان و نه از مشکلات مالی، کدام تیم هست که مشکل مالی نداشته باشه ؟! و نه . . . به نظر بنده لباس سپیدرود برای بسیاری از بازیکنان خیلی گشاده ، اصلاً خیلی هاشون نمی دونند که در چه تیم بزرگ و با اصالتی بازی می کنند ، توی بازی با ملوان هرچه بازیکنان آنها دوندگی و تعصب بخرج می دادند اینطرف بدون جنگدگی و تعصب !!!! حالا هم که داخل خانه با خارج خانه فرقی نمی کنه ، هر دو رو می بازند ، تیم بیمار و دچار آنفولآنزا حاد هست از همه بدتر دفاع بسیار ضعیف و . . . ( نمی دونم چرا به خمیسی بازی داده نمی شود) ، دیروز زینال خیری هر توپی براش آمد مستقیماً سانتر می کرد در همان سمت چپ تیم حریف ؟ هیچکدام هم ثمر نداشتند! یعنی چی اینکار ؟ هافبکها ، خصوصاً هافبک وسط همه تو تعطیلات بسر می برند ! از اون هوادارانی که توی باران شدید و هوای سرد آمده بودند تا شما به اصطلاح بازیکنان رو تشویق کنند ، خجالت نمی کشید؟
    از آقایان ناظمی ، بهارمست انتظار می رود اطاق فکری برای تیم تشکیل دهند ، از وجود پیشکسوتان و نظراتشان استفاده کنند ، اگر قراره تیم این مدل یعنی بدون برنامه و باری به هر جهت بازی کنه ، خیلی بهتره که به جوانان بازی دهیم حداقل پشتوانه ای داشته باشیم .آقایان می دانند ، چند امتیاز با ته جدول فاصله داریم ؟ آقایان یادشان رفته با چه خون و دل خوردن هایی سپیدرود در حال کما رو از لیگ دو به لیگ برتر رساندند؟! حیف اون زحمات ، حیف اون دلسوزیها .