وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

برای همه آنهایی که اگر سپیدرود نباشد می میرند

دکتر احمدرضا فیروزی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودبرای آن هایی که با فوتبال نفس می کشند، دو سقوط پی در پی و رسیدن از لیگ برتر به لیگ دسته دوم شوکی باور نکردنی است.

باشگاه سپیدرود، باشگاه مردمی در سرزمینی که صحبت همه کافه ها و خیابان هایش ابتدا فوتبال است و سپس دل مشغولی های روزانه.

برای باشگاهی که به خاطر سال ها حضور در لیگ های پایین به سخره گرفته می شد، دو اردیبهشت رویایی پیاپی و رسیدن از فراموشخانه لیگ دو به لیگ برتر به اندازه کافی دردناک بود، البته که برای مخالفان و برای هوادارانی در شمال کشور و شهر بارانی رشت و ورزشگاه نوستالژیک عضدی طعمی شیرین تر از شهد عسل را داشت.

برای عاشقان سپیدرود فوتبال یک بازی نیست، یک سرگرمی نیست، از معدود دلخوشی های ماست، گاه حتی فراتر می رود و همه ی زندگی مان می شود.

فصل جدید فوتبالی برای سپیدرود در حال شروع شدن است مهم نیست در چه لیگی حضور پیدا کند، برای سپیدرودی هایی که عاشقانه تیم خود را دوست دارند درجه بندی لیگ ها معنایی ندارد و مشتاقانه هر فصل منتظر رقص ماهی های قرمز هستند.

بی صبرانه منتظر شنیدن سوت آغاز مسابقات برای قدیمی ترین تیم فوتبال گیلان هستیم تا فصلی سراسر شادی را به مردم این شهر که لایق بهترین ها هستند تقدیم کنیم.

به امید اردیبهشت های رویایی دیگر که در انتظار هواداران و عاشقان سپیدرود است تا باز شور و اشتیاق تازه ای به جان تک تک مردم شهر باران بدمد.

۲۷ آذر ماه ۱۳۹۹

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.