وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

برتری سپیدرود مقابل پاس با حضور مهاجم کامرونی

دست نشان گفت: بازیکن کامرونی را مدیران باشگاه معرف کرده اند و فقط برای تست به تیم اضافه شده است و هنوز مشخص نیست که به تیم می پیوندد یا خیر.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود سپیدرود رشت در چارچوب بازی دوستانه مقابل پاس رشت به برتری دست پیدا کرد.

سپیدرود رشت دو روز بعد از تساوی مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز در ورزشگاه سردار جنگل در بازی دوستانه میزبان تیم پاس رشت بود.

در این مسابقه که سرخپوشان با دو ترکیب متفاوت در نیمه نخست و نیمه دوم حضور داشتند در نهایت محمد بلبلی گلزنی کرد تا با نتیجه یک بر صفر به برتری دست پیدا کنند. آلاسان، مهاجم کامرونی مدنظر سرخپوشان امروز در بخشی از مسابقه حضور داشت و عقد قرارداد رسمی او نیاز به تمرین بیشتر در کنار بازیکنان و تایید نهایی کادرفنی دارد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت روز جمعه در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر در اولین حضور نادر دست نشان روی نیمکت این تیم، یک امتیاز سخت را مقابل صنعت نفت به دست آورد.

پس از این دیدار باشگاه سپیدرود در تلاش هست تا موافقت مسئولان استانی را برای برگزاری بازی‌های خانگی این تیم در ورزشگاه عضدی را کسب کنند و در همین زمینه هم نامه هایی به مسئولان شهر رشت نوشته شده است.

تیم سپیدرود که در هفته بیست و‌ دوم میزبان پرسپولیس است، در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف تیم پرهوادار خود خواهد رفت، اما بعد از این مسابقه به احتمال فراوان دیدارهای خانگی سرخپوشان رشتی دوباره به ورزشگاه عضدی رشت بازخواهد گشت.

طبق اعلام مسئولان تیم بازیکن کامرونی ۲۳ ساله که در تمرین امروز تیم سپیدرود حوضور داشت در صورت صلاحدید کادر فنی به تیم اضافه شود. مونگ بت آلاسان پیش از این در تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی جم حضور پیدا کرده بود، اما مورد تائید مهدی تارتار سرمربی جمی‌ها قرار نگرفت.

پیش از این انتقاد‌هایی مطرح شده بود که چرا باید تیم سپیدرود به دنبال بازیکن ۲۳ ساله‌ی خارجی باشد که پیش از این تیم‌های دیگر او را نخواسته بودند و چرا به جای او از بازیکنان جوان بومی استفاده نمی‌شود.

نادر دست نشان سرمربی جدید تیم سپیدرود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازیکن کامرونی را مدیران باشگاه معرف کرده اند و فقط برای تست به تیم اضافه شده است و هنوز مشخص نیست که به تیم می پیوندد یا خیر.

هر شخصی که فکر می کند می تواند به تیم کمک کند من موظف هستم از او تست بگیرم. جوانان ایرانی بسیار خوبی نیز داریم که در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند به تیم اضافه خواهند شد.

تمرین امروز سپیدرودی ها یک عضو جدید دیگر هم داشت و او احمد احمدی مربی بدنساز تیم است. او پیش از این در تیم‌های ملوان بندانزلی و مس کرمان فعالیت کرده است و سابقه همکاری با دست نشان را نیز دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.