وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بررسی لیگ دو در هفته یازدهم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودپرونده هفته یازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور امروز بسته شد و رفته رفته به پایان نیم فصل در دو گروه نزدیک می شویم.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، این بازی ها در گروه الف با حضور ۱۳ تیم و در گروه ب با حضور ۱۴ تیم برگزار می شود و در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند.

در گروه الف فولاد نوین اهواز در خانه با دو گل از سد اترک بجنورد گذشت و به لطف کسب سه امتیاز این دیدار ۲۱ امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی آمد.

هفته پیش این تیم سپیدرود رشت بود که صدر جدول را در اختیار گرفته بود. مس سونگون ورزقان هم با یک پله پیشرفت در جدول به مکان دوم آمد. تیمی که مدیریتش بر عهده رسول خطیبی است. این تیم در هفته یازدهم به یک نتیجه خوب دست یافت و در خانه نود ارومیه با دو گل برتری اش را جشن گرفت.

تیم سوم جدول هم سپیدرود رشت است که ۱۸ امتیازی باقی مانده است. این تیم در دربی گیلان با دو گل در برابر تیم پانیک شکست خورد. این نتیجه کمی عجیب بود به این خاطر که پانیک تیم نیمه پایین جدول است.

در گروه ب تیم شهید قندی یزد با ۲۴ امتیاز صدر جدول را در اختیار گرفته است. این تیم در هفته یازدهم در خانه تیم شهرداری بندرعباس با یک گل پیروز شد. نفت و گاز گچساران در هفته یازدهم تیم شهدای بابلسر را با نتیجه ۳-۱ شکست داد و ۲۳ امتیازی شد تا سایه به سایه شهید قندی یزد حرکت کند.

اما صعود تیم داماشیان گیلان هم با هدایت اکبر میثاقیان در نوع خود جالب است و به نظر می رسد او در پی عملی کردن وعده اش است. او گفته بود با هدایت تیم داماش گیلان ابتدا به لیگ یک و در ادامه لیگ برتر، برای همیشه مربیگری را کنار خواهد گذاشت.

داماشیان گیلان در هفته یازدهم بازی ها ۲ گل به تیم شهرداری ماهشهر زد تا ۲۲ امتیازی شود و با دو امتیاز کمتر نسبت به صدرنشین در رده سوم جدول قرار بگیرد.

نگاهی خواهیم داشت به جدول دو گروه و هم چنین نتایج بازی ها در گروه الف و ب:

هفته یازدهم گروه الف

بعثت کرمانشاه  ۰ – ۰شهید اورکی اسلامشهر

فولاد نوین اهوا ز۲ – ۰اترک بجنورد

پانیک تالش ۲ – ۰سپیدرود رشت

ویستا توربین تهران ۲ – ۱فولاد هرمزگان

نود ارومیه ۰ – ۲مس سونگون ورزقان

ایمان سبز شیراز ۰ – ۰اسپاد تهران

هفته یازدهم – گروه ب

شهرداری نوشهر ۱ – ۰  شاهین تابان بوشهر

شهرداری بندرعباس ۰ – ۱شهید قندی یزد

شهرداری ب۰ – ۰  نیروی زمینی تهران

آریو اسلامشهر  ۰ – ۱شهدای رزکان کرج

نفت و گاز گچساران ۳ – ۱شهدای بابلسر

کیان سام بابل ۱ – ۰مس نوین کرمان

داماشیان گیلان ۲ – ۰شهرداری ماهشهر

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 11 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.