وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بررسی هفته نوزدهم لیگ دسته دوم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودرقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در حال پشت سر گذاشتن هفته نوزدهم خود است و تنها ۲ دیدار باقی مانده که امروز و پنج شنبه برگزار می شود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه”، در گروه الف صدرنشین یعنی شهرداری بندرعباس در خانه و در برابر تیم بعثت کرمانشاه به تساوی یک بر یک رضایت داد و با ۳۷ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

این نتیجه موجب شد تا چوکای تالش با برد ارزشمندی که در برابر شهرداری ماهشهر به دست آورد ۳۵ امتیازی و به صدرنشین نزدیک تر شود. به تازگی هومن افاضلی به عنوان مدیر فنی و حسن اشجاری به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده اند.

نیروی زمینی تیم سوم جدول هفته ناموفقی را پشت سر گذاشت و در خانه با دو گل در برابر سپیدرود شکست خورد. نتیجه ای که موجب شد تیم نیروی زمینی ۳۳ امتیازی باقی بماند. از سویی سپیدورد ۳۰ امتیازی شد تا در فاصله ۷ هفته مانده به پایان بازی ها امید به صعود پیدا کند.

رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار می شود که تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند.

اما در گروه ب شاهین بندرعامری با هدایت مهدی کریمیان به برد ارزشمندی در برابر تیم عقاب تهران دست یافت و ۴۰ امتیازی شد. این بیشترین امتیاز تصاحب شده توسط تیم های دسته دومی در فصل جاری است.

در فصلی که شاهین شهرداری بوشهر در لیگ یک شرایط خوبی ندارد و به نظر می رسد در نهایت به دسته دوم سقوط خواهد کرد صعود تیم شاهین بندرعامری می تواند خبر خوشحال کننده ای برای فوتبال بوشهر باشد و موجب می شود این استان هم چنان در لیگ یک نماینده داشته باشد.

در این گروه ون پارس که فصل گذشته از لیگ ۳ به لیگ ۲ صعود کرد مدعی صعود به مرحله پلی آف بازی ها شده است. ون پارس این هفته در خانه به نتیجه ارزشمندی دست پیدا کرد و تیم مدعی شهید قندی یزد را با دو گل شکست داد. البته که تیم های نود ارومیه و اسپاد الوند هم شانس زیادی برای صعود به مرحله پلی آف دارند.

نتایج هفته نوزدهم – گروه الف

آبی پوشان ۳ – پیام توس خراسان یک

شهرداری بم صفر – شهدای رزکان کرج یک

شهرداری بندرعباس یک – بعثت کرمانشاه یک

شهدای بابلسر صفر – شهید اورکی اسلامشهر ۲

نفت و گاز گچساران ۳ – ایرانجوان بوشهر صفر

نیروی زمینی صفر – سپیدرود رشت ۲

چوکا تالش ۳ – شهرداری ماهشهر یک

نتایج هفته نوزدهم – گروه ب

ایمان سبز شیراز صفر – پاس همدان صفر

شاهین بندرعامری ۳ – عقاب تهران صفر

ون پارس ۲ – شهید قندی یزد صفر

نود اورمیه یک – فولاد نوین اهواز صفر

مس نوین کرمان ۳ – گل ریحان صفر

سه شنبه ۲۳ فروردین

۲۰:۱۰: اسپاد الوند – اترک بجنورد

پنج شنبه ۲۵ فروردین

خلیج فارس ماهشهر – شهرداری نوشهر

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 16 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.