وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بررسی پرونده واگذاری داماش و کارون / تکذیب مدیر عامل؛ امتیازمان را واگذار نکرده ایم!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – جلسه رسیدگی به پرونده واگذاری دو باشگاه دسته اولی در کمیته تعیین وضعیت و با حضور نمایندگان باشگاه ها برگزار می شود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال پیرو شکایت باشگاه داماش گیلان به طرفیت باشگاه کارون اروند خرمشهر در خصوص واگذاری باشگاه مزبور، جلسه رسیدگی به شکایت روز دوشنبه ۷ مرداد ساعت ۱۲:۳۰ با حضور نمایندگان دو طرف در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

علاوه بر این جلسه رسیدگی به پرونده واگذاری باشگاه استقلال ملاثانی نیز با حضور نماینده این باشگاه و هیات فوتبال استان خوزستان و هم چنین نماینده هیات فوتبال شهرستان روز چهارشنبه نهم مرداد ساعت ۱۲ در فدراسیون فوتبال برگزار می شود.

فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور دیروز قرعه کشی شد. تیم ها موظف هستند تا ۱۶ مرداد نام ۱۴ بازیکن خود را برای سازمان لیگ لیست کنند.

بازی ها نیز از ۲۶ مرداد آغاز می شود. در حالی بحث فروش امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر به تیم داماش مطرح شده است که به تازگی باشگاه کارون اروند سید محمد علوی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرده است.

تکذیب مدیر عامل؛ امتیازمان را واگذار نکرده ایم

مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر خبر واگذاری امتیاز این تیم به باشگاه داماش گیلان را تکذیب کرد.

امیر سامری، مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر در خصوص واگذاری امتیاز این تیم به باشگاه داماش گیلان به خبرنگار دی اسپورت گفت : حدود یک ماه پیش با مسئولان باشگاه داماش گیلان مذاکراتی را انجام دادیم و پس از انجام مذاکرات به توافقاتی نیز دست یافتیم.

طبق قراردادی که بین ما و مسئولان باشگاه داماش منعقد شد آنها متعهد شدند تا تاریخ ۳ مرداد به تعهدات شان عمل کنند اما علاوه بر اینکه به تعهدات شان عمل نکردند بلکه ما از هیچ تیمی از جمله داماش هیچ دریافتی نداشتیم.

در قرارداد و توافق نامه ای که بین طرفین تنظیم شده بود بندی وجود داشت مبنی بر اینکه اگر طرف مقابل به تعهداتش عمل نکند معامله فسخ خواهد شد با این حال با توجه به عدم عمل به تعهدات از سوی مسئولان باشگاه داماش تا تاریخ ۳ مردادماه و نظر به وجود بند مشروط در قرارداد طرفین این معامله فسخ شده و از درجه اعتبار ساقط شده است. طبق توافقات اولیه مبلغ ١ میلیارد و ۵٠٠ هزار تومان بابت عدم عمل به تعهدات از باشگاه داماش مطالبه خواهیم کرد.

سامری در پایان گفت: شایعاتی وجود دارد که ما تیم را برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم می بندیم اما چنین شایعاتی صحت ندارد و ما تیم را برای شرکت قدرتمند در فصل جدید لیگ یک مهیا می کنیم.

اگر انتشار شایعات انتقال امتیاز از سوی باشگاه داماش یا هر تیم دیگری ادامه داشته باشد این مسئله را از طریق کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است در پی شکایت باشگاه داماش گیلان از باشگاه کارون اروند خرمشهر کمیته تعیین وضعیت برای رسیدگی به این شکایت وقت تعیین کرده است. فریبرز محمود زاده، مسئول برگزاری بازی های لیگ یک پیش از این گفته بود هنوز نقل و انتقال هیچ تیمی به طور رسمی به سازمان لیگ اعلام نشده است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.