وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

برگزاری تمرین صبح سپیدرود با حضور دکتر احمدی شهردار کلانشهر رشت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودتمرین بدنسازی تیم سپیدرود پس از دو روز تعطیلی تمرینات، صبح روز شنبه در سالن بدنسازی آتش نشانی رشت برگزار شد و دکتر احمدی شهردار کلانشهر رشت مهمان ویژه این تمرین بود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، تمرین صبح شنبه سپیدرود با حضور سرزده دکتر احمدی شهردار رشت، مهندس بهارمست سرپرست و علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود برگزار شد تا پس از چند روز اخبار نگران کننده، شاهد یک خبر خوب در باشگاه سپیدرود باشیم.

شهردار رشت در این دیدار با اعلام حمایت از اعضای کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان سپیدرود گفت: تلاش و پشتکار کادر و بازیکنان سپیدرود قابل تقدیر است و تمام تلاشم را برای حمایت مالی و معنوی از تیم قدیمی شهرمان انجام خواهم داد و اجازه نمی دهم مسایل حاشیه ای و مالی خللی در رسیدن این تیم به موفقیت ایجاد کند.

وی حضور یک تیم کاملا بومی و متعصب را مایه خوشنودی و افتخار دانست و افزود: سپیدرود سرمایه فرهنگی شهر رشت است و در طول بیش از ۵۰ سال با چنگ و دندان توسط هواداران و عاشقان این تیم حفظ شده و از گزند حوادث به سلامت عبور کرده است و بر همه ی ما واجب است که از این میراث قدیمی به بهترین شکل ممکن محافظت کنیم.

دکتر احمدی با اعلام این خبر که به زودی و ظرف یکی دو روز آینده بخش دوم مصوبه مالی شهرداری را به باشگاه سپیدرود پرداخت می کند، تاکید کرد: ما با تمام وجود از ظرفیت شهرداری برای کمک به سپیدرود استفاده می کنیم و البته به تنهایی کار بسیار دشواری است و کافی نخواهد بود و به عنوان یک شهروند از تمام دستگاه های اجرایی و اقتصادی و سیاسی استان می خواهم که با تمام توان خود پشت سپیدرود بایستند تا دوباره این تیم به جایگاه واقعی خود در فوتبال ایران برسد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 16 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.