وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

برگزاری دوره دانش افزایی مربیان A ،B و حرفه ای آسیا

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – دوره دانش افزایی مربیان دارای مدارک A ،B و حرفه ای آسیا برگزار می شود.

مدارک مربیان B ،A و حرفه ای آسیا می بایست به کارت شناسایی LICENCE تبدیل شود تا بتوانند در سطح لیگ های پایه و بزرگسالان برتر و غیر برتر کشور، استان و شهرستان فعالیت کنند.

با توجه به اعلام حمید رجبی نیا مسوول کمیته آموزش هیات فوتبال گیلان دوره دانش افزایی مربیان دارای مدارک A ,B  آسیا در روز ۲۷ تیر ۹۸ در شهرستان رشت برگزار خواهد شد و از تاریخ ۳۰ تیر ۹۸ تمام مربیان که دارای مدرک فوق هستند بایستی مدرک آنها تبدیل به کارت شناسایی LICENCE شود تا بتوانند در سطح لیگ های پایه و بزرگسالان برتر و غیر برتر کشور و استان و شهرستان فعالیت کنند و کارت نشستن روی نیمکت برای آنها صادر شود.

مربیانی می توانند در کلاس فوق شرکت کنند که تا تاریخ ۱۷ تیر در سامانه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده باشند.

شرایط ثبت نام:

مربی شخصا با همراه داشتن گواهینامه مربیگری و کارت ملی و عکس رنگی سه در چهار و کارت بانکی که رمز دوم داشته باشد همه روزه و حداکثر تا تاریخ ۱۶ تیر از ساعت ۱۰صبح  تا ۱۲/۳۰ ظهر در کمیته آموزش استان حضور داشته باشند تا ثبت نام آنها در سامان انجام گیرد.

هزینه کلاس ۴۰۰۰۰۰۰ ریال خواهد بود. (۲۵۵۰۰۰۰ ریال به حساب سامانه فدراسیون و ۱۴۵۰۰۰۰ ریال به حساب هیات فوتبال استان طبق نامه پیوست فدراسیون فوتبال)

ضمنا عدم ثبت نام در سامانه تا تاریخ ۱۷ تیر به منزله انصراف از شرکت در کلاس دانش افزایی و انصراف از فعالیت مربیگری می باشد و کمیته آموزش استان هیچ مسئولیتی را بعد از تاریخ اعلام شده نمی پذیرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.