وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

برگزاری مسابقه سپیدرود – سیاه جامگان در ورزشگاه شهید دکتر عضدی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در حالی که کمتر از سه روز تا آغاز مسابقه سپیدرود با سیاه جامگان باقی مانده است، شورای تامین استان گیلان با شرایطی خاص پذیرفت این بازی در ورزشگاه شهید دکتر عضدی رشت برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود و به نقل از وب سایت ورزش و جوانان استات گیلان، نماینده استانداری و دبیر شورای تأمین استان پس از بازدید خود و جمعی از مسئولان ورزشی، نظامی و امنیتی از ورزشگاه شهید عضدی رشت گفت: در نتیجه این نشست برگزاری دیدار پنجشنبه تیم های سپیدورد و سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه شهید عضدی رشت بلامانع است و نتیجه نهایی تا روز چهارشنبه پس از نشست شورای تأمین استان اعلام می شود.

عبدالله پور با اشاره به اینکه بخشی از ورزشگاه به دلیل فرسوده بودن و نداشتن استحکام لازم مسدود و در حال تخریب است گفت: با این وجود حدود ۴ هزار نفر از ظرفیت ورزشگاه کاسته می شود و مجبور هستیم چند بازی اول سپیدرود رشت بلیط کمتری فروخته شود.

وی از مردم و هواداران خواست این چند بازی همکاری کرده و بیشتر از تلویزیون نظاره گر دیدار سپیدرود باشند تا ورزشگاه سردارجنگل آماده شود.

وی گفت: کار مرمت و استاندارد سازی ورزشگاه سردارجنگل رشت با سرعت در حال انجام است و به استانداردهای لازم فدراسیون فوتبال خواهد رسید.

در این بازی و نشست مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان سرهنگ مهرگان جانشین انتظامی استان، سرهنگ شعبانی فرمانده انتظامی رشت، معاون فرماندار رشت، الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند و هر یک نقطه نظرات خود را بیان کردند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سیزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • علی گفت:

    نبود تماشاگر به هر بهانه ای در استادیوم خانگی؛مصداق بارز تحریم تماشاگران و بازی بدون تماشاگر هست که در صورت بروز تخلف صورت میگیرد.بعضی بازیها که کمیته انظباطی تیم را به دلایل مختلف از حضور تماشاگر محروم میکند؛همه شاکی و معترض هستند؛ولی مصداق بارزتر؛بی لیاقتی و بیکفایتی مسولان گیلانی در امر ورزش هست که باید چوب ندانم کاری انان را بخوریم و اینبار نه بخاطر کمیته انظباتی؛چه بسا مسولان گیلک؛خوششان هم بیاید که به این بهانه؛تیم مردمی سپیدرود؛در خانه خود بدون تماشاگر بازی کنند و از این حیث؛ضربه هم بخورند.این همه بودجه در مافیای فوتبال رد و یدل میشود ولی هنوز در مرکز استان گیلان؛از یک استادیوم پنجاه هزار نفری مدرن که گنجایش ظرفیت تمام هواداران را دارا باشد؛محرومیم!!؟؟!
    امثال اقایان علی بهار مست عزیز که پشتوانه مردمی دارند؛نباید صحنه جایگاهی مثل شورای شهر را ول کنند تا مردمانی از دیار دیگر که هیچ اشنایی و تعصبی به مشکلات این شهر ندارند؛بر سر کار بیایند.مگر در شورای شهر تهران؛کم داریم ورزشکاران نامی همانند هادی ساعی و علیرضا دبیر و رسول خادم و…. که بدنبال حل مشکلات مردم خود هستند؟!؟

  • رشتی اصیل گفت:

    چطوردر بازی با نساجی ان همه تماشاگر اومد هیچ مشکلی پیش نیومد وبازی برگزارشد .اون موقع جان مردم ارزشی نداشت .اقایان مسئول هیچ مشکلی پیش نمیاد . ما هواداران فکر میکنیم که دوباره نقشه کشیدن که تیم بره دسته یک وبعد دسته دوم وخلاصه قصد دارن تیم سپیدرود رو نابود کنن . مرگ بر کسی که موفقیت تیم سپیدرود نمی تونه ببینه.

  • LFC1892 گفت:

    دقیقا…..بیشتر از پنجاه ساله ورزشگاه همینطوری هست و دست نخورده……یعنی هیچ مسئول به درد بخوری توی این سالها سر کار نبوده….مطمئنم این فصل که باید نتیجه حرص خوردنا و حمایت کردنامونو ببینیم و کیف کنیم واسمون کوفت می‌شه