وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بهارمست: نیاز به زمان داریم تا در لیگ برتر جا بیفتیم / مشکلات مالی همچنان پا برجاست

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت که این تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده و نیاز به زمان دارد تا در این مسابقات جا بیفتد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – علی بهارمست در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، در خصوص شکست ۲ بر یک سپیدرود مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت:

بچه‌ها بازی بدی انجام ندادند، اما متأسفانه روی دو صحنه غافلگیر شدیم و روی دو شوت از پشت محوطه جریمه، دو گل خوردیم. بعد از دریافت گل تلاش زیادی کردیم تا نتیجه را جبران کنیم، اما حریف بازی بسته‌ای را انجام داد.

وی ادامه داد: سیاه‌جامگان بعد از زدن گل اول روی ضدحملات برنامه داشت و از همین روش هم  گل دوم را به ما زد. بعد از آن تلاش زیادی کردیم تا جبران کنیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم، اما تبدیل به گل نشد. در هر صورت تیم ما تازه وارد لیگ برتر شده است و زمان نیاز داریم تا جا بیفتیم. مطمئنم هفته‌های آینده نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

سرپرست تیم سپیدرود درباره انتقاداتی که بازیکنان این تیم از زمین تمرین و زمین ورشگاه عضدی دارند، تصریح کرد: ما فعلاً در زمین دانشگاه گیلان تمرین می‌کنیم که جزو زمین‌های خوب استان است.

در هر صورت بضاعت ما همین است. در ضمن ما برای اینکه بازیکنان‌مان آسیب نبینند در چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی تمرین نمی‌کنیم. در حال حاضر انتظار داریم ورزشگاه سردار جنگل آماده شود تا بتوانیم تمرینات‌مان را آنجا انجام دهیم.

بهارمست در خصوص مشکلات مالی تیم سپیدرود نیز گفت: مشکلات همچنان پا برجاست و ما هم منتظریم تا حل شود. کار سختی داریم، اما مسئولان در تلاش هستند تا این مشکلات برطرف شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • رشتی اصیل گفت:

    دوتا بازی رو ببریدبعدا از پول حرف بزنین

  • فرهاد گفت:

    مهندس عزیز ورزشگاه سردار جنگل هم چمن مصنوعی است.
    آنوقت در شهر کوچک و کم جمعیت جم چمن طبیعی!!!
    بدبختی ما یکی دو تا نیست!!

  • omid گفت:

    اون دو سال پیش و پارسال بود که میرفتیم ورزشگاه و با رضایت برمیگشتیم خونه زهی خیال باطل ک با روش من بمیرم و تو بمیری سابق که بشه تو لیگ برتر هم با همین روش نتیجه گرفت اینجا دیگه جایی نیست که با حمایت هوادارا بشه برد لیگ برتر بودجه و سازمان و برنامه ریزی و بازیکن میخواد تازه خیلی تیما با وجود همیناش هم باز سقوط کردن پس نباید انتظار داشت که با چاقو بتونی بری به جنگ مسلسل پارسالشم ما تنها دلخوشیمون فقط صعود به لیگ برتر بود وگرنه کیه که ندونه با این سیستم ره بجایی نمیشه برد امسال بمونیم سالای بعد چی؟ تیمداری بدون امکانات ثبات نمیاره

  • omid گفت:

    از هوادارا میخوایم که انتظار واهی نداشته باشن از اب که نمیشه کره گرفت بهتره منطقی باشیم تیم اگه نتونست نتیجه بگیره نباید اسمون و زمین رو بهم دوخت فقط باید مراقب بود اگه تیم سقوط هم کرد اقلا مثل استقلال اهواز نشه تیم رها نشه وگرنه کله پامیکنیم به همون دورانی که تو این 20 ساله بودیم باید برنامه ریزی داشت