وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

به دلیل عدم حضور تیم گرند؛ تیم فوتبال سپیدرود رشت سه بر صفر برنده شد

رشت – ایرنا – در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت به دلیل عدم حضور تیم گرند بجنورد ، سه بر صفر برنده اعلام شد.

وب سایت رسمی فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و گرند بجنورد باید عصر دوشنبه در هفته هفدهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت رو در روی هم قرار می گرفتند .

با توجه به این امر ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار حاضر شد و برزو ادراک داور این مسابقه ، پس از یقین از عدم حضور تیم فوتبال گرند بجنورد در این مسابقه ، سوت پایان این دیدار را به صدا درآورد .

بر این اساس و با توجه به گزارش داور و تایید عرب نراقی ناظر داوری این مسابقه ، نتیجه این دیدار توسط نماینده فدراسیون سه بر صفر به سود تیم فوتبال سپیدرود رشت اعلام شد .

تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب این سه امتیاز ، 31 امتیازی شد و همچنان در مکان اول جدول رده بندی گروه خود قرار گرفت و به دور دوم این مسابقات صعود کرد .

در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 40 تیم حضور دارند که در چهار گروه 10 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .

در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات ، تیم های اول تا سوم هر گروه به مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور صعود می کنند .

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • مجتبی گفت:

    همین که خبرگزاری هایی مثل ایرنا و ایسنا و تسنیم و همچنین ورزش 3 دنبال خبرهای تیم ما هستند خدایی تلاش شبانه روزی بچه های سایت سپیدرود و مخصوصاً آقا رادنی عزیز هستش ! خدا رو شکر بابت داشتن همچین سایت تقریباً بی نقصی …
    امیدوارم سایت ما هم با گذشت زمان مصاحبه با بازیکنان و خبر از بازیکنان سابق سپیدرود که در حال حاضر مصدوم یا در تیم دیگری توپ می زنند در دستور کار خودش قرار بده … به امید اون روز
    باز هم دست مریزاد همه دست اندرکاران سایت وزین سپیدرود و آقا رادنی عزیز

  • مورینیو // “خدای ورزش جهان” گفت:

    l