وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

به روایت تصویر گیل نگاه: سپیدرود با بلیت راه‌آهن به ایستگاه لیگ برتر نزدیک تر شد

(گیل نگاه / رضا احمدپور)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – دیدار دو تیم سپیدرود رشت و راه آهن یزدان در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول آزادگان از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه ۲۳اسفند) در ورزشگاه عضدی رشت، با پیروزی ۱-۰ میزبان به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • دختر سپیدرودی گفت:

    حالا که کسی به باشگاه سپیدرود کمک نمیکنه هیشکی نمیذاره باشگاه رو بخرن این سامانه پیامکی هم معلوم نیست به جیب کی میره و حتی رو پیرهن بازیکن ها تبلیغ نشده کاش خود علی آقا نظرمحمدی مثل باشگاه پرسپولیس یه شماره حساب به اسم خودش میداد که ما بتونیم مستقیم به بازیکنامون کمک کنیم.ما واقعا شرمنده بازیکنامون هستیم که بدون حقوق دارن میجنگن.

  • فرهاد گفت:

    درود
    تبریک بابت این برد، این گل محصول یک کارتیمی و همدلی بازیکنان بود. توپ ربایی و کنترل بازیکن راه آهن توسط مهدوی و پاس او به سهیل و پاس سازنده کاپیتان سهیل حق شناس و ضربه تمام کننده نزهتی و یک گل سه امتیازی.
    دست همه درد نکند، از هواداران گرفته تا بازیکنان و کادر فنی.
    به امید موفقیت در بازی با مسجد سلیمان
    ایران سپیدرود

  • مهدی گفت:

    سپیدرود در خیلی از بازیهای این فصل دقایق زیادی از بازی رو به بازی مستقیم اختصاص میداد و مدافعان، توپها رو بلند ارسال میکردند و این شکل بازی، متاسفانه زمان زیادی رو از تیم میگرفت و هافبکها رو از جریان بازی خارج میکرد و باید روی رفت و برگشتها و حوادث گل میزدیم. البته همیشه نه، ولی خیلی وقتها به این شکل بازی میکرد و این نوع فوتبال برای بیننده و هوادار اون قوت قلب رو ایجاد نمیکنه که تیمش میتونه حریف رو تحت فشار بذاره و بازی خودشو به حریف دیکته کنه ولی در بازی دیروز با راه آهن من بشخصه خیلی لذت بردم و تیم محبوبم اون شکلی از بازی رو ارائه داد که همیشه دوست داشتم و حسرت میخوردم که چرا تیمم اینطور فوتبال نمیکنه. دیروز هافبکهامون کاملا در جریان بازی بودن و مهدوی و فردوسی و حتی رستمی بارها توی بازی و گردش توپ نقش ایفا کردن و بنظرم همین استفاده از تمام فضای زمین و بکار گیری همه بازیکنان در بازیسازی و رسوندن توپ به دروازه حریف عامل اصلی زیبا شدن بازی و ایجاد فرصتهای به مراتب بیشتر از بازیهای قبل شد. البته این نوع فوتبال توان بدنی بیشتری رو هم طلب میکنه ولی اگه بدن بازیکنامون جواب بده و بتونن در این سه بازی خارج از خونه هم حداقل توی مسجدسلیمان با این نوع فوتبال پیروز میدان باشن لیگ برتر حتمیه.
    روزهای گذشته یه آبای میومد و مینوشت : من هستم و شما هم هستین، ببینیم کی آخر فصل میاد لیگ برتر!! الان آبای مابای توی سایت نمیبینم. تا عقب میمونن لال میشن و تا یه ذره نزدیک میشن قدقد میکنن!!!

  • مشتى كيلان دادا گفت:

    اقا ، دادا ، ما که خارج از کشور هستیم مى خواهیم به این تیم بزرک ، بازیکنان غیور و غیرتمند مربى با دانش کمک کنیم ، یه شماره حساب إعلام کنید ما هم بتوانیم بول بریزییم دادا . از طرف مشتى کیلان