وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

به نفع فوتبال تصمیم بگیرید

خبر ورزشی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود در روز‌هایی که بحران کرونا آرام آرام فروکش می‌کند، اکثر کشور‌ها به فکر از سرگیری رقابت های ورزشی افتاده‌اند و در حال بررسی شرایط و آماده سازی مقدمات هستند تا فعالیت های ورزشی حتی اگر لازم باشد پشت در‌های بسته دنبال شود، اما در ایران عده‌ای سفت و سخت ایستاده اند تا جلوی بازگشت دوباره تیم ها به لیگ برتر را بگیرند.

بهانه این آدم‌ها کرونا و احتمال بیماری ورزشکاران است، اما کیست که نداند هدف دوستان چیز دیگری است. آن‌ها ورشکسته هستند و دعا می‌کنند لیگ تعطیل شود تا از زیر پرداخت دیون خود به بازیکنان و مربیان شانه خالی کنند. اتفاقاً این روز‌ها بیشتر از همیشه به از سرگیری فعالیت‌های ورزشی نیاز داریم.

در حالی که بسیاری از مشاغل دوباره به روال عادی برگشته‌اند و مردم هم با رعایت مسائل بهداشتی در حال بازگشت به جامعه هستند، دلیلی ندارد جای ورزش و رقابت‌های ورزشی در اجتماع خالی بماند.

این روز‌ها ورزش و رقابت‌های ورزشی می‌تواند انگیزه ایجاد کند و با خلق شور و نشاط، مانع ترس روانی اقشار مختلف جامعه از کرونا و عواقب ابتلا به آن شود.

به جای تعطیل کردن فوتبال می‌توان با رعایت کامل نکته‌های بهداشتی و ایمنی، لیگ را دوباره راه انداخت و برای جامعه سرگرمی و نشاط ایجاد کرد. هرچه بیشتر به تاریخ برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا با تصمیم‌گیرنده‌های ورزش و فوتبال نزدیک‌تر می‌شویم، اعتراض ورشکسته‌ها بیشتر می‌شود.

کاش آقایان به جای تلاش برای پایین کشیدن کرکره فوتبال، دنبال راه حل برای درآمدزایی باشند و به خاطر منافع خودشان، تنور فوتبال ایران را از این که هست، سردتر نکنند.

ادامه لیگ؟ پس زیر و رو کشیدن را تمام کنید!

به‌نظر می‌رسد برگزاری ادامه مسابقات لیگ قطعی شده و این رقابت‌ها از نیمه اول خرداد دنبال خواهد شد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پیش از این برخی باشگاه‌ها که سودی از ناحیه برگزاری مسابقات نمی‌بردند، تلاش‌هایی را برای لغو کامل لیگ برتر صورت داده بودند.

از جمله این تلاش ها، نامه مشترک چند باشگاه برای سازمان لیگ بود. آنها در این نامه خواسته بودند ادامه مسابقات برگزار نشود. بعضا حتی شاهد تلاش تیم‌های فانوس به‌دست برای صفر شدن حساب بازی‌های امسال و برگزاری لیگ بیستم با ۱۸تیم بودیم(!)

اما حالا سهیل مهدی هم اعلام کرده فاصله‌ای تا شروع بازی‌ها وجود ندارد؛ همانطور که لیگ‌های مختلف دنیا هم به‌زودی پشت درهای بسته دنبال خواهد شد؛ بنابراین از باشگاه‌های محترم خواهش می‌کنیم به جای زیر و رو کشیدن، روی مسابقات سرنوشت‌ساز هفته‌های پایانی تمرکز کنند!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 13 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.