وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

به SEPIDROODSC.COM خوش آمديد!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به يقين زمانى كه هفت ماهه پيش فعاليت مان را به عنوان رسانه رسمى باشگاه ريشه دار سپيدرود آغاز كرديم، هرگز گمان نمى برديم كه در مدت زمانى كوتاه بتوانيم جاى خود را كنار طاقچه دل فوتبال دوستان بازى كنيم و در يك رابطه عاطفى دو جانبه از دريچه عاشقى به مسايل مهم پيرامون عشق مشتركمان بنگريم.

امروز وب سايت تخصصى و رسمى باشگاه فرهنگى ورزشى سپيدرود به گواه دوست و دشمن تبديل شده است به منبع نخست خبرى در رابطه با هر موضوع و هر سوژه اى كه به نوعى به سپيدرود و مسايل مرتبط با آن مربوط مى گردد.

وب سايت سپيدرود در آخرين رتبه بندى ٥٢ وب سايت تخصصى باشگاه هاى ليگ برتر، دسته اول و دسته دوم فوتبال كشور در مكان نهم ايستاده و اين مهم هرگز ميسر نمى شد مگر با حمايت و پشتيبانى و پيگرى شما همراهان وفادار كه در تمام اين روزهاى خوب و بد تمام قد كنارمان ايستاديد.

يقين بدانيد كه ما قدر اين همراهى را به نيكى مى دانيم و تمام تلاش شبانه روزى خود را به خرج خواهيم داد كه نماينده شايسته اى در جامعه رسانه اى براى سپيدرود بزرگ باشيم و دقيق ترين اخبار را در سريع ترين زمان ممكن به حضور شما پيشكش نماييم.

همانگونه كه مى دانيد وب سايت تخصصى و رسمى باشگاه سپيدرود در چند روز گذشته آماج حمله گروهى از دوستان!! قرار گرفته بود و دسترسى به سايت را براى خوانندگان عزيز دشوار كرده بود، اما همانگونه كه در سطور بالا اشاره نموديم، ما پيمان بسته ايم كه نهايت توان و بضاعت خود را براى اطلاع رسانى فوتبال دوستان به خرج دهيم و براى محقق شدن اين هدف هرگز گامى به عقب بر نخواهيم داشت.

از اين رو گروه فنى و پشتيبانى اين رسانه با حمايت هاى معنوى و مادى باشگاه سپيدرود براى جلوگيرى از هر نوع مشكلى ضمن بالا بردن ضريب امنيت سايت، با طراحى و در اختيار قرار دادن يك آدرس تازه، امكان ارايه سرويس هاى بهتر و مطلوب تر را براى خوانندگان فراهم آوردند.

لذا شما علاقه مندان و همراهان هميشگى ما مى توانيد از اين پس علاوه بر آدرس هميشگى sepidroodsc.ir با آدرس جديد و جهانى sepidroodsc.com نيز به خانه هميشگى خود وارد شويد و اخبار مهم تيم ريشه دار فوتبال شمال و فوتبال كشور را همراه هم دنبال نماييم.

به مانند گذشته همراهان باشيد و تنهايمان نگذاريد كه خاك قدمهايتان سرمه چشمانمان است…

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.