وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بگذارید تا سکوت ما ادامه دار باشد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – اگر سپیدرود از لیگ برتر به دو سقوط کرده دسته گل بزرگی است که داور مسابقه با مسجدسلیمان به آب داده و وقتی چوکا با فاجعه ی مسابقه سی سال پیش با فجرسپاسی از فوتبال پاک حرف می زند به ما حق بدهید که از حجم فرار به جلو متعجب شویم!

فیلم گل صد در صد آفساید چوکا و پنالتی واضح بر روی رضا عاشوری مهاجم سپیدرود که با خشونت وی را از ناحیه ران و زانو مصدوم کرد را مشاهده می کنید که دیگر جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نمی گذارد!

ما می خواستیم به مانند تمامی حق خوری های پایان ناپذیر برعلیه سپیدرود این بار هم سکوت کنیم اما حالا که داستان به اینجا رسید ذکر چند مورد را تیتروار می گوییم و می گذریم:

۱- بازی سپیدرود – چوکا اوج اشتباه داوری اش جایی بود که از سه خطای واضح بازیکن شماره ۱۶ (مسعود فاقرلو) بی تفاوت گذشت و از دادن کارت قرمز در سی دقیقه ابتدایی به بازیکن چوکا خودداری کرد!

۲- خطای داوری آنجا بود که بعد از شوی مسخره کادرفنی چوکا در بیرون کشیدن تیم به جای زدن سوت پایان و سه بر صفر شدن بازی، آنقدر صبوری کرد تا خلاصه تئاتر خیابانی شان تمام شد و اجازه برگزاری مسابقه را دادند و نه سرمربی و نه سرپرست و نه سایرین به دلیل اخلال در روند مسابقه اخراج نشدند!

۳- ما سپیدرودی ها در تمام ۵۵ سال تاریخ حضورمان در فوتبال با اشتباهات و اتفاقات پشت پرده فوتبال که همیشه به ضررمان بوده مانوس شده ایم و اصلا سقوط سپیدرود از لیگ برتر زاییده بزرگترین فاجعه تاریخ فوتبال ایران در مسابقه با نفت در مسجد سلیمان است که تا همیشه لکه ننگش از دامن داوری ایران پاک نخواهد شد.

۴- در مورد اتفاقات پشت پرده هم که هیچ نگوییم بهتر است که مسابقه شرم آور «چوکا – فجرسپاسی» در اردی بهشت ماه سال ۷۶ گل درشت ترین فساد تاریخ فوتبال ایران بوده است تا دنیا دنیاست برادر!

«آه مظلوم به سوهان ماند؛
گر خود نبُرد، بُرنده را تیز کند!»

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 14 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است