وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بی‌ثبات‌ها: رو به سقوط!

آی‌اسپورت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در پایان لیگ شانزدهم تیم‌هایی هستند که بیشتر از نیمی از بازیکنان بزرگسال‌شان قراردادی با باشگاه ندارند و از می‌توانند آزادانه از باشگاه جدا شوند.

جالب این که از این ۵ باشگاه، ۴ تیم در رده‌های دوازدهم تا شانزدهم جدول نهایی لیگ برتر قرار گرفتند. نکته‌ای که نشان می‌دهد بی‌ثباتی چه تاثیر منفی شگفت‌انگیزی روی عملکرد کلی تیم‌ها در طول فصل‌ها دارد.

نفت آبادان که در رده دوازدهم قرار گرفته در پایان لیگ ۲۷ بازیکن خود را از دست داده و برای بستن تیمی کامل باید برای فصل جدید وارد بازار نقل و انتقالات شود.

سیاه‌جامگانی که رتبه اول تغییر سرمربی را دارد در مورد بازیکنان هم این بی‌ثباتی را داشته. مشهدی‌ها در پایان لیگ ۱۷ بازیکن را از دست داده‌اند. آن‌ها در رده چهاردهم ایستادند و در روز آخر توانستند در لیگ برتر ماندگار شوند.

دو تیم صبا و ماشین‌سازی هم که به لیگ یک سقوط کردند جزو تیم‌های بی‌ثبات و مدیریتی ضعیف بوده‌اند. صبا با ۱۷ بازیکن آزاد، و ماشین با ۱۸ بازیکن جدا شده فصل را به پایان رساندند.

تنها تیمی که با وجود این ضعف بزرگ توانست نتایج قابل قبولی به دست آورد پیکان بود. مجید جلالی که تیمش در رده ششم ایستاد، در پایان فصل ۱۷ بازیکنش را از دست داده است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.