وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تارتار و تحریک هواداران: این ره که تو می روی …

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرمربی تیم پارس جنوبی در تازه ترین مصاحبه اش با تحریک هواداران جمی علنن از آنها خواسته تا تلافی برف زدن سال گذشته را بر سر سپیدرود بیرون بیاورند و مستقیمن از آنها خواسته تا ضرب شصتی جانانه به سپیدرود نشان دهند!

وی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها گفت:

” سال گذشته در لیگ یک برای بازی با سپیدرود به رشت رفتیم، ما را با برف می زدند،خیلی دوست داشتیم که هواداران ما هم آنجا حضور داشتند و ما را حمایت می کردند و ضمن ارادت خاصی که به مردم گیلان داریم و به خصوص در رشت خاطرات خوبی با تیم داماش گیلان دارم، ولی چون آن اتفاق آنجا افتاد، همیشه منتظر بودم که بازی با تیم فوتبال سپیدرود در جم صورت بگیرد و از هواداران می‌خواهم که ورزشگاه تختی جم پر کنند و جهنمی برای تیم مهمان درست کنند تا بدانند هواداران ما هواداران پرشوری هستند و همیشه حامی ما بودند و خواهند بود و هیچ تیمی نتواند به راحتی فرار کند. “

اینکه سرمربی یک تیم لیگ برتری با چنین مصاحبه ی تحریک آمیزی رسمن به هوادارانش اعلام جهاد می کند و از آنها می خواهد به تیم مقابل نشان دهند که یک من ماست چقدر کره دارد جای تعجب دارد و این مدل حرف زدن تارتار بلافاصله ما را یاد مصاحبه های جنجنالی پدر زن محترم ایشان می اندازد و بد نیست سرنوشت تلخ آن رفتارها را یکبار مهدی خان در ذهنش مرور کند.

اگر هواداران سپیدرود در آن مسابقه به حریف برف زدند که بی گمان کارشان اشتباه بوده و در نهایت از طرف کمیته انضباطی به یک جلسه بدون حضور تماشاگر محروم شدند و کاش تارتار یادی هم از تشویق های ابتدا و انتهای بازی توسط همان هواداران می کرد و به جای این مدل تحریک ها به تماشاگران جم گوش زد می کرد که بازتاب این حرکات در لیگ برتر هزاران بار بیشتر و مخرب تر از لیگ دسته اول است.

تارتار تیمش در صدر ایستاده و نباید خودش و تیمش را بی دلیل وارد چالش های این چنینی کند که بدون تردید بازنده ای بزرگ خواهد شد، چرا که هم پارس و هواداران جمی با سه سال سابقه تاسیس هرگز تجربه مواجه شدن با چنین بحران هایی را ندارند و از سوی دیگر بازتاب چنین حرف هایی در ذهن مخاطب این پیام را می دهند که خود تارتار اطمینان به ماندگاری تیمش در چنین جایگاهی را ندارد و از امروز دارد زمینه سازی می کند برای روزهای شکست و توجیح می آورد.

فوتبال ورزشی است که مستقیم با لایه های زیرین جامعه در ارتباط است و وقتی متولی هایش دست به چنین رفتارهایی می زنند فردا روز نباید در مقام مدعی العموم و قدیس جامعه ژست روشنفکری گرفت و از فضای ناپاک ورزشگاه ها گلایه کرد. اینکه حرمت قدمت و ریشه را نداشته باشیم و به پشتوانه ی پول ملی که برای یک تیم در حال حرج شدن است به تیمی ۵۰ ساله حمله کنیم هرگز کسی را بزرگ نمی کند و نتیجه اش معکوس است.

شاهین بوشهر که با بی تدبیری ها منحل شد و تیمی فیک جایش را گرفته، بد نیست مدیران تازه از راه رسیده جمی سری به باشگاه ایرانجوان بزنند تا با اخلاق جوانمردی و قدمت و اصالت بیشتر آشنا شوند، وگرنه این ره که می روند به ترکستان می رود و بس!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهاد گفت:

    درود
    آقای تارتار چند صباحی تیم بی ریشه جم با استفاده از بیت المال وارد عرصه فوتبال شده و چندی دیگر این چند قران پول نفت نیز به اتمام خواهد رسید و دیگر نه از فوتبال در آن روستا خبری هست و از تیمی بنام پارس جنوبی جم !!! اما تو باید از آنجا به جاهای دیگر برای کار بروی! فکر آینده را کرده ای که مردم را بر علیه تیم با قدمت و ریشه دار سپیدرود تحریک می کنی؟!!
    رود خروشان گیلان زمین اگر چه پول ندارد اما غروری دارد که تمام آن روستای جم و چند چاه نفت شما را به باد خواهد داد.
    مراقب نحوه حرف زدنت باش، بقول ما گیلانی ها :
    عه بازی برگشت داره !!!!

  • محمود گفت:

    از آقای تارتار بعید بود یه چنین ادبیاتی

    ممنونم از نگارنده که جان کلام و آنچه که دلِ منِ هوادار میخواست جواب بده،عنوان شد

  • سپیدرودقلب من گفت:

    من هم معتقدم که از تارتار بعید بود این نشون دهنده فشار زیاد مربی وترس از نتیجه نگرفتن …امیدوارم لااقل یک امتیاز بگیریم .

  • آرمان گفت:

    فراموش نکرده ایم زمانی گزارشگران تلویزیون نام بازیکنی را تاتار عنوان می نمودند و آن بازیکن اصرار داشت که اسم من تارتار است نه تاتار ولی گزارشگران سر حرف خود بودند ! ، بعدها همین بازیکن در یک دربی پایتخت نقش جکی جان را بخوبی ایفاء نمود و معروف شد . . . حالا از اون زمان ها خیلی گذشته و این جکی جان تبدیل به یک مربی شده است ، ایشان بسیار بسیار مفتخر بودند که مدتی در خدمت تیم داماش و شهر رشت بودند ، اگرچه دانشی جهت ارتقاء سطح فنی نداشتند و بیشتر با مصاحبه های غیر فوتبالی و توجیه نتایج ضعیفش نوید ” آمدن عروسی به کوچه ما را می دادند ” حرفهای صد من یک غاز !
    آقای تارتار ببخشید تارتار ، گول این رتبه ات را در لیگ برتر نخور ، حتماً استقلال خوزستان یادت هست ، ما و شما نیک می دانیم که چرخ گردون به مراد این تیم بخوبی چرخیده ولاغیر ؛ اگرچه برای مردمان خوب و خونگرم بوشهری بهترین ها را آرزومندم . حالا هم بهتر است احساساتی نشوی و معقولانه صحبت کنی ، گر به دولت برسی و مست نگردی مردی .
    بدون تعارف عرض می کنم خیلی خنده دار می شوی که در مورد هواداران سپیدرود کبیر حرف گزاف می زنی ، شاید هم بحث طنز را از افراد پیرامون خود یاد گرفته ای ! ! ! که آنهم ره به ترکستان دارد .
    از مسولین محترم باشگاه تقاضا دارم نسبت به مغلطه این شخص پیگیری لازم را بعمل آورند تا منبعد هر کسی بخود اجازه ندهد از روی خودکم بینی و درماندگی برای تیم ها و هواداران فهیم رشتی خط و نشان بکشد .

  • فرهاد گفت:

    تاتار این دم شیر است به بازیش مگیر !