وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تامینی: تصمیم داشتم که دیگر فوتبال نکنم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – یکی از بازیکنان تاثیر گذار سپیدرود در هفته های اخیر هادی تامینی بوده که در کنار هادی موسوی زوج خط دفاعی این تیم را تشکیل داده. تیمی که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است و البته هم چنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند.

 به گزارش سایت سپیدرود، هادی تامینی در مورد حضور سپیدرود در دسته اول و هم چنین عقد قرارداد با این تیم می گوید: «سال گذشته زمانی که تیم سپیدرود لیگ دسته دوم بود طی صحبت‌های نظرمحمدی و با وجود مشکلات مالی به اینجا آمدم و مردم رشت را به آرزویشان رساندیم و تیم را به رقابت‌های لیگ دسته اول آوردیم.

بعد حضورمان در این رقابت‌ها با توجه به اتفاقاتی که سال گذشته برای داماش و ملوان افتاد هواداران بسیاری جذب سپیدرود شدند. علاوه بر آن این را همه می‌دانند این تیم جزو تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران است. حیف است که یکی از تیم‌های استان گیلان در چرخه فوتبال نباشد.

اگرچه با سختی به این رقابت‌ها آمدیم اما مشکلات هنوز در کنار این تیم است و تنها چیزی که باعث شده ما در صدرجدول حضور داشته باشیم همدلی مجموعه تیمی و حمایت هواداران رشتی است که در هر شرایطی به ورزشگاه آمدند و تیم را مورد تشویق قرار دادند.

تنها کمک‌هایی که به تیم تزریق شده است از سوی شهرداری که اگر از ابتدای فصل نبودند تیم متلاشی می‌شد و حسین هدایتی بوده است که از ایشان بابت حمایت مالی‌شان تشکر می‌کنم. اگرچه تا حدی شارژ مالی شدیم اما هنوز به طور صددرصد مطالباتمان را دریافت نکردیم. خودم به شخصه از سال گذشته طلبکارم و حتی یک ریال هم دریافتی نداشتم. همین موضوع خیلی روحیه تیمی کمک خواهد کرد. »

مدافع تیم سپیدرود رشت در خصوص بازی های  این فصل و هم چنین شرایط فنی بازی ها گفت:« بازی‌ها تقریبا فرسایشی و جنگنده است علت آن هم این است که تنها دو تیم مستقیم به لیگ‌برتر صعود می‌کنند. خیلی از تیم‌ها در این رقابت‌ها هزینه کرده‌اند و تصمیم به برداشت از این رقابت‌ها را دارند.

اگر وضعیت مالی ما در ادامه رقابت‌ها مشخص شود می‌توانیم جزو مدعیان صعود به لیگ باشیم اما باید شرایط روحی و مالی در تیم مساعد باشد. ما در اکثر بازی‌هایمان تا دقایق پایانی تمام تلاشمان را برای کسب ۳ امتیاز بازی به کار بردیم و قطعا تمام فکرمان حفظ این روند است.

تصمیم به این داشتیم که دیگر فوتبال بازی نکنم حالا چه رسد به حضور در لیگ دسته دوم اما به درخواست نظرمحمدی بار دیگر به فوتبال آمدم و تصمیم گرفتم به احیای مجدد فوتبالم که خب با صعودمان به لیگ دسته اول تا به اینجای کار به آنچه می‌خواستم رسیدم.»

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 15 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • حسین گفت:

    آقا این سامانه پیامکی کمکی به تیم نکرده؟!!!!

  • sadegh گفت:

    هادی آبرار غیرت قوربان برار.

  • فرهاد گفت:

    مدیران محترم سایت لطفا” در مورد سامانه کمی اطلاع رسانی کنید. چند نفر تا حال شرکت کننده داشت و چه میزان کمک شد. چه مبلغ تا حال جمع شد. یک آمار درستی لطفا” بدهید. من عدد ۵ را فرستادم که می شود روزی ۵۰۰ تومان ماهیانه ۱۵۰۰۰ تومان و از همه عاشقان سپیدرود می خواهم به سپیدرود کمک کنند.باور کنید اگر سپیدرود در سطح شهرستان رشت ۵۰ هزار هوادار داشته باشد که از این تعداد ۲۰ هزار نفر ماهیانه ۲۰ هزار تومان کمک کنند ماهیانه مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و سالیانه رغم چهار میلیارد و هشتصد میلیون تومان که فوق العاده است. متاسفانه مردم و هواداران به این امر توجه ندارند وگرنه با این مبالغ ناچیز خیلی کارها می شود کرد

  • محمد گیلانی گفت:

    هادی تامینی عزیز در این مدت نشون دادی که شخصیت بالایی داری و گرفتار حرفهای عوامانه نیستی و در کنار ورزش، نگاه و منش تحسین برانگیزی داری.
    پاینده باشی

  • حمیدرضا گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    به نظرم اگر شفاف سازی بیشتری در مورد حساب پیامکی صورت بگیرد و گزارشات مکرر داده شود و همچنین نحوه سود بردن باشگاه از این امر اطلاع رسانی شود ،افراد بیشتری به این سامانه کمک خواهند کرد.
    خود بنده اگر این موارد اتفاق بیافتد قطعا حداکثر کمک را خواهم کرد.
    لطفا رسیدگی کنید

  • گیله مرد گفت:

    من هم در سامانه شرکت کردم و امتیازم تا الان ۹ آذرماه ۲۲۰۰۰ هست. این رقم ها برای بیشتر افراد اثر منفی ای در زندگی نمی ذاره ولی اگه گفته فرهاد درست باشه، باید تأثیر خوبی برای تیم داشته باشه. لطفا اطلاع رسانی فرمایید. مطمئن هستم اگه شفاف سازی بشه، افراد بیشتری میان…