وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تایید مصوبه شهرداری توسط مهندس فتح الهی فرماندار رشت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود مدیرعامل، سرپرست و سرمربی سپیدرود رشت با فرماندار کلانشهر رشت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، ظهر روز سه شنبه مهندس فتح الهی در مقر فرمانداری رشت با سید مهدی آقازاده مدیرعامل، مهندس بهارمست سرپرست و علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود دیدار کرد.

بنابراین گزارش در این دیدار مهندس فتح الهی با اعلام خبر تایید مصوبه هفته گذشته شورا و شهرداری رشت در کمیته تطبیق گفت: تمام تلاشم را کردم تا در کمترین زمان مصوبه حمایتی شهرداری رشت در کمیته تطبیق تایید و به شورا و شهرداری ارجاع شود تا سپیدرود در این موقعیت حساس بتواند از این کمک مالی استفاده کند.

فرماندار رشت با اعلام حمایت همه جانبه از باشگاه سپیدرود برای بازگشت مجدد به سطح نخست فوتبال ایران اظهار داشت: حضور سپیدرود در این رده از فوتبال نه تنها برای رشتی ها و هواداران پر تعداد سپیدرود که برای جامعه فوتبال ایران نیز اتفاق نامیمونی است که همه باید تلاش کنیم تا خیلی سریع این تیم ریشه دار به جایگاه واقعی اش بازگردد.

وی با تشکر از کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان سپیدرود که در این شرایط سخت برای زنده نگه داشتن سپیدرود تلاش می کنند، ابراز داشت: سپیدرود گنجینه فرهنگی این شهر است و متعلق به شخص خاصی به جز خیل هواداران پرشور این تیم نیست و من هرکسی که قدمی در راه کمک به این تیم بر می دارد قدردانش خواهم بود و آرزوی من این است که در پایان این فصل بازگشت سپیدرود را جشن بگیریم.

گزارش تصویری از حضور فرماندار کلانشهر رشت در تمرین سپیدرود

در ادامه مدیرعامل، سرپرست و سرمربی سپیدرود با تشریح وضعیت موجود سپیدرود ضمن قدردانی از سرعت عمل فرماندار رشت در کمیته تطبیق که هم در مصوبه پیشین و هم مصوبه فعلی شهرداری رشت توسط ایشان صورت گرفت در فاصله کمتر از دو ماه تا پایان لیگ خواستار حمایت تمامی مسئولین سیاسی، اجتماعی و ورزشی رشت و گیلان از تیم سپیدرود شدند و اعلام کردند اگر این امر محقق شود صعود سپیدرود به لیگ دسته اول دور از دسترس نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

انتقاد فرماندار از نحوه نگهداری ورزشگاه سردار جنگل / تجهیز ورزشگاه عضدی مطالبه مردم است

فرماندار رشت در نشست با جمعی از هواداران تیم فوتبال سپیدرود: تعیین تکلیف مالکیت تیم سپیدرود تا هفته آینده انجام شود

فرماندار رشت با حضور در تمرینات تیم سپیدرود، ابراز امیدواری کرد: بازگشت سپیدرود به دوران اوج با رفع گام به گام مشکلات این تیم

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.