وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تراکتورسازی تبریز دو – سپیدرود رشت یک: مفت باختن، عادت این روزهای سپیدرود!

تراکتورسازی ۲- ۱ سپیدرود

سپیدرود عادت بد مفت گل نخوردن را ترک نکرد و در بیست دقیقه ابتدایی از حریف عقب افتاد تا ۷۰ دقیقه علی رغم سوار بازی بودن و مالک توپ و میدان بودن نتواند نتیجه را تغییر دهد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته سیزدهم لیگ برتر جام خلیج پارس – آدینه سوم آذر ماه ۹۶

ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه – ورزشگاه یادگار امام تبریز – دما ۲ درجه سانتی گراد

تماشاگر: هزار و پانصد نفر

داور: رضا عادل

کمک داوران: بابک داوری ، مهدی سیفی

کارت زرد:

مهدی شریفی(۸۲) از تراکتورسازی
حسین کعبی (۷۷)- حسین ابراهیمی(۹۲) از سپیدرود

ترکیب سپیدرود رشت:

ایمان صادقی، احمد آهی، سید هادی موسوی، حسین کعبی، حمید ملکی، میثم تهی‌دست، شهاب کرمی(۶۱ محمد نزهتی)، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، علی دهقان(۶۶ میعاد یزدانی) و جواد آقایی‌پور (۵۵ هادی میرجوان)

سرمربی: علی نظرمحمدی

ترکیب تراکتورسازی تبریز:

فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان ، محمد مهدی زاده ، محمد مسلمی پور ، علی طاهران، سینا عشوری ، محمد نوری ، امیرنصرآزادانی(۹۱ علی اسماعیلی) ، مهدی شریفی(۸۷ شهرام گودرزی) ، فرزاد حاتمی و محمد ابراهیمی(۷۸ شهرام گودرزی)

سرمربی: یحیی گل محمدی.

شرح بازی:

قرمزپوشان شهر تبریز در حالی میزبان سپیدرود هستند که دوشنبه شکست سنگینی را در دیار زاینده‌رود مقابل سپاهان تجربه کردند. کسب نتایج نه چندان مناسب تراکتورسازی موجب شده این تیم وضعیت خوبی را در جدول رده‌بندی نداشته باشد و با ۱۲ امتیاز از ۱۲ بازی در رده سیزدهم قرار دارد.

سپیدرود نیز با همان تعداد بازی و همان تعداد امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوازدهم قرار گرفته است. شاگردان نظرمحمدی هفته گذشته در لحظات پایانی با نتیجه دو بر یک قافیه را به ذوب‌آهن باختند اما برای تقابل با تراکتورسازان تاثیرگذارترین بازیکن خود یعنی حسین ابراهیمی را بعد از اتمام محرومیتش در اختیار خواهد داشت.

سپیدرود عادت بد مفت گل نخوردن را ترک نکرد و در بیست دقیقه ابتدایی از حریف عقب افتاد تا ۷۰ دقیقه علی رغم سوار بازی بودن و مالک توپ و میدان بودن نتواند نتیجه را تغییر دهد.

دقایق حساس:

دقیقه ۹ – ارسال ایرانپوریان اولین خطر این بازی را روی دروازه تیم مهمان ایجاد کرد اما مدافعان سپیدرود موفق شدند این توپ را راهی کرنر کنند.

دقیقه ۱۹ – شوت راه دور سپیدرودی ها با واکنش گروسیان مهار شد.

دقیقه ۳۲ – حرکت سپیدرودی ها چیزی نمانده تا یک گل برای این تیم به همراه داشته باشد اما گروسیان توانست با حرکتی به موقع توپ زاویه بسته را مهار کند.

دقیقه ۴۳ – حرکت سریع تراکتوری ها تا مرز فروریختن دروازه سپیدرود فروریخت اما این اتفاق در نهایت نیفتاد. در ابتدا ضربه زیبای ابراهیمی تیرک دروازه تیم مهمان را لرزاند و پس از آن نیز ضربه نصرآزادی با نوگ انگشتان صادقی راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۵ – محمد ابراهیمی یکی از معدود موقعیت های این نیمه را به دست آورد اما ضربه او با برخورد به مدافع سپیدرودی ها به کرنر رفت.

دقیقه ۷۸ – ارسال نوری با ضربه سر فرزاد حاتمی دروازه سپیدرودی ها را تهدید کرد اما صادقی با واکنشی به موقع این توپ را به کرنر فرستاد.

شرح گل ها:

تراکتورسازی ۱ سپیدرود ۰(دقیقه ۱۱، فرزاد حاتمی): فرزاد حاتمی با حرکتی انفر ادی در محوطه جریمه سپیدرودی ها توانست با ضربه ای از زاویه بسته و با اشتباه ایمان صادقی اولین گل دیدار را به ثمر رساند.

تراکتورسازی ۲ سپیدرود ۰ (دقیقه ۲۰، محمدرضا مهدی زاده): ارسال ایرانپوریان با اشتباه محاسباتی گلر سپیدرودی ها به مهدی زاده رسید و او نیز با یک ضربه سر دقیق برای دومین بار دروازه تیم مهمان را باز کرد.

تراکتورسازی ۲ سپیدرود ۱(دقیقه ۳۸، حسین ابراهیمی): مهاجم سپیدرودی ها که پس از یک بازی محرومیت بازهم به ترکیب تیمش بازگشت توانست از روی ضربه پنالتی اولین گل گیلانی ها را به ثمر برساند.

اتفاقات ویژه:

۱- بازیکنان سپیدرود برای گرامیداشت  درگذشت کاپیتان فقید سپیدرود مرحوم جاوید جهانگیری با بازوبند مشکی وارد زمین شدند.

۲- به درخواست باشگاه سپیدرود مسابقه دو تیم با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت مرحوم جهانگیری آغاز شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 9 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • علی1 گفت:

    گلهایی خوردیم که براحتی هرتیمی نمیخورد این هم از صدجور بدشانسی تیم ما هست تراکتور تاحالا درمقابل هیچ تیمی حتی پرسپولیس اینگونه توی لاک دفاعی نرفته بودچون واقعا تیمها ارزش ماندن در لیگ برتر و گرفتن سه امتیاز دربازی خانگی را بخوبی میدانند.درمجموع ما در مقابل تیمهای قوی کم نیاوردیم دست بچه ها درد نکنه که با همه کاستیهای وحشتناک ‘باغیرت می جنگند. دفاع وسط ما .ابراهیمی . ملکی . کعبی . فردوسی . تهیدست(بعداز آمدن به هافبک) خوب تلاش کردند. پیش بینی میشدکه پنج بازی آخر سپیدرود خیلی سخت است اما آنچه که باعث دلگرمی است این است که با اکثر تیمهای گزینه سقوط مثل استقلال خوزستان . گسترش و حتی تراکتور . نفت تهران وتیمهای متوسطی مثل سایپا و سپاهان در رشت بازی داریم. بنظرم اگر بازیهای خانگی ما درعضدی برگزار میشد حتما تعداد بردهایمان بیشتر بود

  • علی1 گفت:

    میعاد یزدانی بازیکن باتکنیکی است ولی نوع بازی اش’ ازهدف اصلی فوتبال یعنی نزدیک شدن هرچه بیشتر به دروازه حریف و گل زدن دور است باید هرحرکتش چشم به این اهداف داشته باشد وگرنه مسی هم باشداگر ده نفر را هم دریبل نماید ولی تغذیه مهاجمان و رساندن خودش به دروازه حریف تحت الشعاع دور خودچرخیدن قرار بگیرد تاثیری ندارد

  • آرمان گفت:

    عادت به باخت کردیم ! ! !
    چند هفته ای که جلال چراغپور بالای سر تیم بود ، نتایج قابل قبولی گرفتیم ولی چند هفته ای هست که بد نتیجه می گیریم ، بازی داخل و خارج خانه رو واگذار می کنیم
    دوباره از جناح راست خودمان گل دریافت کردیم دقیقاً مثل سه بازی گذشته ! ! !
    توی هر دو گل صادقی مقصر بود
    متخصص بیرون آوردن تیم های بحران زده شدیم
    نمی دونم ولی یک شوک باید به تیم وارد شود ، چطور نمی دونم
    ولی به نظر می رسد اول گل نخوریم بعداً به فکر گل زدن باشیم

    دم اون هوادارانی که تیم رو تنها نگذاشتند گرم

  • امین (سپیدرود) گفت:

    متاسفانه مشکل مالی خودش درگیری های فکری میاره برای بازیکن ها … مخصوصا بازیکن هایی که سنی ازشون گذشته …

  • نبی زاده گفت:

    ابتدای نوشته:
    بند اول خط اول ابتدای خط
    مفت گل نخوردن = مفت گل خوردن