وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تساوی بدون گل سپیدرود و فولاد / تقابل کعبی با آقا سیروس و تیم سابق

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – دیدار دوستانه سپیدرود رشت و فولاد خوزستان برنده نداشت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایلنا، از ساعت ۱۷ دو تیم فولاد خوزستان و سپیدرود رشت در دیداری دوستانه در زمین شماره دوی مجموعه ورزشی آزادی رو در روی هم قرار گرفتندکه این مسابقه در پایان با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

در این دیدار هر دو سرمربی سعی کردند به نفرات زیادی بازی بدهند و تعویض های زیادی انجام شد. همین مساله باعث شد تا کیفیت بزای آنچنان که باید و شاید بالا نباشد.

این دو تیم برای برگزاری اردویی چند روزه در تهران و شرکت در تست ایفمارک در پایتخت حاضر شده اند و خود را جهت رقابت های لیگ برت آماده می کنند.

هر دو تیم در هفته نخست لیگ برتر مقابل تیمهای تهرانی صف آرایی خواهند کرد. فولاد مهمان پرسپولیس است و سپیدرود به دیدار نفت تهران می رود.

ترکیب سپیدرود:

ایمان صادقی، احمد اهی، سید محسن حسینی،توحید غلامی،مهرداد جماعتی،میثم فردوسی،غلامرضا رضایی،میلاد قربانزاده ،حسین ابراهیمی،محمد لطفی، علی دهقان

ترکیب فولاد:

حامد لک. هادی  حسینی نژاد .پیمان شیرزادی. عبدالله کرمی. ایوب والی. احمد عبدالله زاده. یوسف وکیا. نوید شیرزادی. ایمان مبعلی. امیر زلیکانی. حمید گلزاری امجد.

تقابل کعبی با آقا سیروس و تیم سابق

مدافع کهنه کار پیشین فولاد خوزستان در دیداری دوستانه برابر سرمربی سابقش قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، حسین کعبی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در کارنامه خود دارد در دیدار دوستانه امروز سپیدرود رشت با فولاد خوزستان برابر تیمی به میدان رفت که از آن به فوتبال ایران معرفی شده بود.

کعبی ابتدای دیدار برابر فولاد در ترکیب سرخپوشان گیلانی قرار گرفت و خیلی با انگیزه نشان داد تا علی نظر محمدی به عنوان یک بازیکن با تجربه در ترکیب به آن اعتماد کند.

کعبی چندین بار سعی به باز کردن دروازه حامد لک را داشت اما در گلزنی به فولاد خوزستان ناکام بود.

البته تقابل او با ایمان مبعلی هم جالب بود زیرا این دو روزگاری با هم در خوزستان برای فولاد به میدان می‌رفتند و مبعلی پس از حضوری موقت در نفت تهران به فولاد بازگشت تا با لباس این تیم از میادین خداحافظی کند اما کعبی در رشت ماند تا به همراه آنها به عنوان یک مدافع با تجربه در لیگ برتر حضور داشته باشد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 6 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.