وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تساوی جوانان سپیدرود در لیگ برتر گیلان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان روز جمعه با انجام هفته اول و برگزاری شش دیدار آغاز شد.

به گزارش سایت سپیدرود، در این دوره از رقابت ها ، تیمهای فوتبال جوانان مدرن گیل گیلان، الماس اسالم تالش، شاهین جوان لاهیجان ، شهرداری ماسال ، سپیدرود رشت ، شهرداری فومن ، شهرداری تولمشهر، سپاهان گیلان، شهید حسین پور رشت ، نیل رود جوکندان تالش ، شهدای نویر بندرانزلی ، کیانمهر رشت، بنیادکار پره سر و بنادر و دریانوردی بندرانزلی حضور دارند.

در رقابت های انجام شده از هفته اول این مسابقات و در یکی از حساس ترین بازی ها ، تیم های فوتبال جوانان سپیدرود رشت و بنادر و دریانوردی بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در سایر دیدارهای انجام شده نیز، تیم فوتبال مدرن گیل گیلان در یک بازی برتر با نتیجه ۲ بر صفر تیم شهرداری تولمشهر را شکست داد و تیم فوتبال جوانان بنیادکار پره سر موفق شد با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم فوتبال الماس اسالم تالش به برتری دست یابد.

همچنین تیم فوتبال جوانان شاهین جوان لاهیجان با دو گل برابر تیم فوتبال جوانان نیل رود جوکندان تالش به برتری رسید و تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال شهدای نویر بندرانزلی را مغلوب کرد.

در دیگر بازی های برگزار شده از هفته اول رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان، بازی تیم های کیانمهر رشت و سپاهان گیلان با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن نیز با یک گل تیم شهید حسین پور رشت را شکست داد.

تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم قهرمان به عنوان نماینده استان گیلان ، در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.