وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تساوی خانگی سپیدرود، شکست داماش و ادامه ناکامی های ملوان

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور برای نمایندگان گیلان خوش یمن نبود و تیمهای گیلانی یک تساوی و دو شکست کسب کردند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور عصر شنبه برگزار شد که طی آن، سپیدرود رشت برابر حریفش به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت، تیم داماش اولین شکست خود در این رقابت ها را تجربه کرد و تیم ملوان نیز در ادامه روند ناکامی های خود، یک شکست دیگر را متحمل شد.

بر این اساس و در جریان این رقابت ها، تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک دیدار خانگی رو در روی تیم آلومینیوم اراک قرار گرفت که در نهایت سپیدرودی ها برابر حریف خود به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.

با توجه به شرایط دو تیم در جدول رده بندی، برای اینکه سپیدرود بتواند بالاتر از تیم آلومینیوم اراک قرار گیرد، نیازمند پیروزی و کسب هر سه امتیاز در این بازی خانگی بود اما در نهایت موفق به این امر نشد و برابر یاران محمود فکری به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافت.

سپیدرودی ها که در این دیدار از غیبت چند مهره هجومی خود به دلیل مصدمیت رنج می برد، چندان قدرتمند ظاهر نشد و نتوانست حریف خود را تحت فشار قرار دهد و در نهایت به یک مساوی خانگی رضایت داد.

البته نیمه اول این بازی بسیار سرد و کسل کننده بود اما در نیمه دوم هر دو تیم سپیدرود و آلومینیوم اراک یک بازی هجومی را زیر باران به نمایش گذاشتند ولی هیچ یک از دو تیم موفق به  گلزنی نشدند به خصوص تیم آلومینیوم که در دقایق پایانی یک فرصت مسلم گلزنی را نیز از دست داد.

این در حالی است که تیم آلومینیوم اراک با این یک امتیاز خارج از خانه، همچنان در جدول رده بندی با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم سپیدرود، از این تیم بالاتر در جدول قرار دارد و مترصد پیروزی در دیدار خانگی خود است تا همچنان  روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

اما سپیدرودی ها با این تساوی خانگی ، در صدد کسب نتیجه پیروزی در دیدار خارج از خانه هستند تا همچنان بین تیم های صدرجدولی قرار داشته باشند و این در حالی است که علی نظرمحمدی سرمربی این تیم در پایان این مسابقه نیز اظهار کرد با رسیدن بازیکنان مصدوم که سه بازیکن هجومی این تیم دچار مصدومیت بودند، سپیدرود می تواند حتی در دیدارهای خارج از خانه نیز هجومی ظاهر شود و به پیروزی برسد.

به هرحال تیم سپیدرود رشت نتوانست در دیدار خانگی خود به پیروزی برسد و یک فرصت خوب برای نزدیک شدن به تیم های صدر جدولی را از دست داد و بایدمنتظر ماند و مشاهده کرد که این تیم در ادامه رقابت های لیگ دسته اول چه نتایجی را کسب خواهد کرد.

اما تیم داماش گیلان که رقابت های لیگ دسته اول را خوب آغاز کرد و تنها تیم بی شکست گیلان در این مسابقات محسوب می شد، در هفته ششم طعم تلخ شکست را چشید تا این تیم نیز در دو هفته متوالی نتواند پیروز شود و یک تساوی خانگی و یک شکست خارج از خانه را کسب کند.

داماشی ها که هفته گذشته در رشت برابر تیم مس کرمان به نتیجه مساوی دست یافته بودند در این هفته در کرج رو در روی تیم گل ریحان البرز قرار گرفتند که در نهایت با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف خود شدند.

تیم فوتبال داماش که تا قبل از این بازی و در پنج دیدار گذشته خود نتایج قابل قبولی را کسب کرده بود، در این دیدار شکست سنگینی را متحمل شد تا این تیم نیز با این شکست ، همچنان در میانه جدول رده بندی قرار گیرد.

داماشی ها در دیدار برابر  گل ریحان البرز بازی ضعیفی را از خود به نمایش گذاشتند و با دریافت سه گل، با یک شکست سنگین کرج را ترک کردند تا با این شکست در رقابت های جام حذفی به مصاف تیم سایپا برود.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول در هفته ششم این مسابقات در کرمان به مصاف تیم مس رفت و در نهایت با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف خود شد.

ملوانان که تاکنون نتایج ضعیفی را در رقابت های لیگ دسته اول کسب کرده و یکی از تیم های انتهای جدولی بشمار می روند، در این دیدار نیز با نمایش یک بازی ضعیف، روند نتایج ضعیف خود را دنبال کردند و یک شکست دیگر نیز در کارنامه این تیم ثبت شد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیدار برابر مس کرمان سه گل دریافت کرد و فقط یک بار توانست دروازه حریفش را باز کند تا این تیم نیز همانند داماش متحمل یک شکست سنگین شود که این باخت، چهارمین شکست تیم ملوان طی شش هفته از رقابت های لیگ دسته اول می باشد و این تیم در دو دیدار نیز به نتیجه مساوی دست یافته و تاکنون رنگ پیروزی را به خود ندیده تا ضعیف ترین نتایج ملوان در رقابت های لیگ دسته اول طی شش هفته رقم خورد.

به هرحال با توجه به تغییراتی که تیم ملوان  در سطح مدیریتی و کادر فنی انجام داده ، به طور حتم این تیم نیازمند زمان بیشتری است تا بتواند به هماهنگی بیشتری دست یافته و بحران موجود را پشت سر بگذارد.

با این وجود فوتبال دوستان گیلانی امیدوارند که تیم های سپیدرود ، ملوان و داماش سه نماینده گیلان در رقابت های لیگ دسته اول که هر سه  جزء تیم های پرطرفدار در کشور محسوب می شوند، در ادامه مسابقات لیگ دسته اول بدرخشند و جزء تیم های مدعی صعود به رقابت های لیگ برتر باشند.

تا پایان هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان  با حضور ۱۸ تیم ، سپیدرود رشت با کسب ۱۱ امتیاز در مکان هشتم ، داماش گیلان با کسب ۹ امتیاز در مکان نهم و ملوان بندرانزلی با کسب دو امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هشت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.