وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تسنيم گزارش مى دهد: سپیدرود رشت بر تیرک دروازه و اشتباهات داوری چیره شد

خبرگزاری تسنیم: سپیدرود با پیروزی یک بر صفر برابر شهرداری زنجان با 17 امتیاز به رده سوم صعود کرد تا در هفته آینده در سومین بازی پیاپی شش امتیازی در بابل به مصاف خونه به خونه برود.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرگزارى تسنيم از رشت، در چارچوب هفته دهم لیگ دسته دوم آزادگان از دور برگشت عصرامروز تیم سپیدرود رشت موفق شد تا با یک گل تیم شهرداری زنجان را با شکست بدرقه کند.

بنابراین گزارش این مسابقه که در ورزشگاه دکتر عضدی رشت و با حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد در نهایت با گل دقیقه هفت میعاد یزدانی به سود سرخ پوشان خاتمه یافت.

داروری این دیدار بر عهده مجید پورعلی بود که در این امر مسلم رحیم خانی و مهدی نور محمدی او را یاری کردند.

در این بازی عماد میرجوان در دقیقه 15، سید هادی موسوی در دقیقه 24، مصطفی حاجتی در دقیقه 73 و جبار دادفر در دقیقه 93 از تیم سپیدرود و هادی باغانی در دقیقه 71 و محسن فتحی در دقیقه 80 از شهرداری زنجان از داور کارت زرد دریافت کردند.

دو تیم اول و چهارم جدول رده بندی گروه چهارم لیگ دسته دوم آزادگان در حالی رو در روی هم قرار گرفتند که نتیجه بازی رفت دو تیم در زنجان با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

زنجان که بعد از پنج برد پیاپی برابر تیم های هف، گرند، بهمن، شهرداری دزفول و خونه به خونه با هفده امتیاز و تفاضل گل مثبت نه در صدر جدول گروه جای گرفته بود، در این بازی آمده بود تا نوار پیروزی هایش پاره نشود، که در نهایت البته موفق به نگه داشتن رکوردش نشد.

از سوی دیگر تیم محبوب شمال ایران بعد از سه برد شیرین در هفته گذشته در حالی که مسلط بر توپ و میدان بود در برابر بهمن به تساوی دون گل رضایت داده بود و در این مسابقه تنها پیروزی می‌توانست آنها را به صعود زودرس به مرحله بعد امیدوار سازد.

بازی با حملات پرشمار رشتی‌ها آغاز شد به طوری که در همان دقایق آغازین سپیدرود به گل برتری دست یافت، پس از این گل سپیدرود در نیمه نخست سه موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند، آنها یک توپ را به تیرک کوبیدند و یک دروازه خالی را به اسمان فرستادند.

در نیمه دوم بازی با حملات زنجانی ها آغاز شد. اما هر چه به نیمه های بازی نزدیک تر می شدیم بازی هم رو به تعادل می گرفت.

در 10 دقیقه پایانی بازی تقریبا توپ و میدان در دست زنجانی ها بود که خود را برای رسیدن به گل به آب و آتش می‌زدند، اما در نهایت این بازی شش امتیازی به سود سرخ پوشان خاتمه یافت.

زنجان با این برد و به دلیل تفاضل گل یک گل بیشتر با 17 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و سپیدرود هم با هفده امتیاز به رده سوم صعود کرد تا در هفته آینده در سومین بازی پیاپی شش امتیازی در بابل یه مصاف خونه به خونه برود.

در این بازی هم داور با زدن سوت‌‌های اشتباه باز هم روی روان بازیکنان و هواداران سپیدرود راه رفته بود که در پایان بازی بین بازیکنان دو تیم درگیری کلامی روی داد که با ریش سفیدی کادر فنی دو تیم ختم به خیر شد.

نکته جالب توجه حضور فریدون اصفهانیان رييس زنجانی کمیته داوران در رشت بود که همراه با تیم شهرداری زنجان حضور پيدا كرده بود و ظاهرا او با تیم شهرش به همه شهرها سفر می‌کند و این حضور موجب می‌شود تا بر عملکرد داوران تاثر منفی بگذارد.

سپیدرود رشت

سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، عماد میرجوان ( از دقیقه 78 مجتبی اسماعیل زاده)، جار دادفر، محمدرضا الماسخاله، مصطفی حبیبی، محمد همرنگ، مصطفی حاجتی، مبین رضاپور (از دقیقه 65 سینا عملی)، میعاد یزدانی، میثم فردوسی ( از دقیقه 89 میثم شاکری).

سرمربی: افشین ناظمی

شهرداری زنجان

شهروز محمدزاده، محسن فتحی، بهمن محمدی ( از دقیقه 75 اصغر نصیری)، محمدرضا رکنی، داوود احمدی، بهمن یوسفی، امیر محمد عبادزاده (از دقیقه 75 رسول بهاروندی)، حسین حبیبی، مهدی ترکمان، هادی باغانی، نیما پرتوی( از دقیقه 56 رسول ناصر بخت).

سرمربی: محمد ربیعی

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهاد سپیدرود گفت:

    فریدون اصفهانیان همونی هستش که در جریان رسوایی تبانی تو داوری تو یه برنامه تلویزیون گفت که عده ای از طرف یه باشگاه واسه پرداخت رشوه به در منزلش اومدن و….
    بدش کمتر از یه هفته حرفاش رو تکذیب کردو گفت من این حرفهارو نزدم
    حالا این شخص رییس کمیته داوران هستش!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟