وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سامانه هواداری باشگاه سپیدرود راه‌اندازی شد

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به راه اندازی سامانه هواداری باشگاه سپیدرود گفت: سپیدرود تیمی قدیمی و ریشه دار است که با حمایت هواداران می‌تواند به حیات خود ادامه دهد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – رادنی دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: قرارداد رسمی همکاری باشگاه سپیدرود با سامانه هواداری به شماره 309013 در حال حاضر فعال و آماده سرویس‌دهی به هواداران پرشمار سپیدرود است.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود با بیان اینکه حضور هواداران در کنار سپیدرود و در حمایت از باشگاه محبوبشان در تمام عرصه‌ها همواره باعث قوت قلب بوده است، گفت: علاقه‌مندان با فرستادن عددهای 2 یا 5 به سرشماره 309013 ضمن دریافت اخبار روزانه باشگاه و شرکت در قرعه کشی‌های هفتگی و ماهانه می‌توانند از این طریق به تیم محبوب خود کمک می‌کنند.

دیدار تاکید کرد: در حال حاضر این سامانه تنها پایگاه در میان اپراتورهای تلفن همراه است که منافع حاصل از آن متعلق به سپیدرود بوده و پس از کسر هزینه‌ای به جهت سرویس و زیرساختی که از سوی شرکت همراه اول در اختیار گذاشته شده است در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این پروژه جوایز و هدایایی برای اعضاء در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: بدیهی است استقبال دوستداران سپیدرود به این علت است که قصد حمایت از تیم محبوب خود را دارند و در نهایت توفیق سرخپوشان بهترین هدیه برای هواداران است که همه با هم تلاش می‌کنیم تا آن را تقدیم طرفداران پرشمار سپیدرود کنیم.

مدیر رسانه‌ای سپیدرود گفت: قرار شده که در آینده نزدیک از این طریق و برای اعضای باشگاه هواداران، خدمات مختلفی ارائه شود که متعاقباً خبرهای خوبی در این‌باره اعلام می‌شود و در حال حاضر نیز ارسال اخباری که مورد تائید باشگاه است به‌صورت اختصاصی از طریق این سامانه برای اعضاء صورت می‌گیرد.

دیدار، سپیدرود را یک تیم مردمی با ریشه‌ای پنجاه ساله که در سراسر شمال کشور هوادار دارد دانست و اعلام کرد: هواداران سپیدرود از نسل‌ها و طبقات گوناگون جامعه هستند و کمک به این تیم می‌تواند موجب نشاط جمعی در سطح استان گردد.

وی افزود: امروز با تلاش خستی ناپذیر کادر فنی و غیرت مثال زدنی بازیکنان و پشتیبانی پرشمار هواداران، تیم سپیدرود به معنی واقعی کلمه با دست خالی در صدر لیگ دسته اول جای گرفته است و به نمایندگی از خانواده بزرگ سپیدرود از مسئولان دلسوز می‌خواهیم که از این تیم مردمی و قدیمی حمایت کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

24 دیدگاه ارسال شده است

  • دنیا فقط رشت گفت:

    این شد.دستخوش

  • میثم گفت:

    یک گام خوب…

  • اشکان غایبی ساسانی/ @gilanebozorg@ گفت:

    این راهشه.بله.تبریک به همه.

  • محسن نیک عاملی گفت:

    نقش “عابر بانك فوتبال” در پرونده صندوق فرهنگيان
    عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مبلغ قابل‌توجهی از تخلفات صندوق فرهنگیان به بانک سرمایه مربوط می‌شود، این بانک بدون گرفتن ضمانت‌نامه‌های کافی، مبلغ زیادی را به یکی از اسپانسرهای بزرگ تیم‌های فوتبال به نام «ح.ه» داده است.
    سید جواد ابطحی امروز در گفت‌وگو با فارس درخصوص اتفاقات اخیر صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: بررسی این صندوق با حضور فانی وزیر آموزش و پرورش، غندالی رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان و سید محمد بطحایی سرپرست فعلی وزارت‌خانه در کمیسیون آموزش مجلس انجام شد.

    وی در ادامه از تصویب بررسی این صندوق در مجلس توسط کمیسیون آموزش خبر داد و گفت: پس از اعلام بررسی صندوق ذخیره فرهنگیان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به طور بی‌سابقه‌ای نمایندگان با 200 رأی موافق، رأی به تحقیق و تفحص آن دادند.

    عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مبلغ قابل‌توجهی از تخلفات صندوق فرهنگیان به بانک سرمایه مربوط می‌شود، این بانک بدون گرفتن ضمانت‌نامه‌های کافی، مبلغ زیادی را به یکی از اسپانسرهای بزرگ تیم‌های فوتبال به نام «ح.ه» داده است.

  • فرهاد گفت:

    درود
    کار بسیار خوبی است هواداران سپیدرود از این راه می توانند به تیم محبوب خود کمک کنند. اگر واقعا” مردم تیم را دوست دارند باید ماهیانه کمک کنند تا سپیدرود بتواند روی پای خود بایستد.
    به امید بسیج همگانی برای کمک به سپیدرود

  • Faraz.Astaneh گفت:

    Bezan sms ghashangaro

  • رشت یونایتد گفت:

    افرین.ای ول.هرماه برای سپیدرود از حقوقم انجام وظیفه میکنم.مرسی از شما.

  • جمالی گفت:

    من عضو سامانه شدم ضمن این که روزانه 200 تومان از من کسر می شود هر روز هم شماره 22 را می فرستم و 2000 تومان به تیمم کمک می کنم

  • ناصری گفت:

    حالا نوبت ما هوادارانه که به سپیدرود کمک کنیم اگر تا دیروز می گفتیم صندوق بگذارین و شماره حساب بدین اینم سامانه هواداری ما. خواهش می کنم بشتابید برای کمک .همه عضو بشیم و 200 توامان های ما معجزه میکنه ابراران

  • کامین گفت:

    خدا رو شکر عشقمان هم حساب باز کرد . این ارزوی دیرین ما بود که به رود خروشان کمک کنیم . حتما خودم عضو میشم و 20 نفر رو هم عضو می کنم

  • حسن گفت:

    اینو میگن کار اساسی . قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود . همه بپاخیزیم برا حمایت

  • هوشنگ گفت:

    309013 را دوست دارم عشق منی

  • صامتی گفت:

    همه با هم 309013

  • قاسمی گفت:

    من با تو هستم 309013

  • بردبار گفت:

    ۳۰۹۰۱۳ ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳ ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳ ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳ ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳ ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳ ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳ ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳ ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳ ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳ ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳ ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳
    ۳۰۹۰۱۳

  • بشری گفت:

    کاشت و برداشت ، اصل اساسی زندگی بشر است ؛
    شما امروز محصولی را برداشت می کنید که در گذشته بذر آنرا کاشته اید 309013

  • مهیار گفت:

    عالی عالی عالی
    این سامانه بایستی زودتر از اینها راه اندازی می شد ، بهر حال کاری نیکو و پسندیده است . تیم محبوب و مردمی سپیدرود رشت هواداران پرشماری در شمال بویژه در شهر خود دارد که با حمایتهای پرشور خود یاری دهنده توانمند تیم محسوب می شوند. من به شخصه به خودم می بالم که طرفدار چنین تیمی هستم که در قلب تمامی اقشار جامعه جایگاه ویژه ای دارد ، تیمی که بالای نیم قرن قدمت داشته و با ریشه ترین تیم استان به حساب می آید .
    “دوستت داریم سپیدرود ، تو بهترینی”

  • می جان رشت گفت:

    آدمی را امتحان به کردار باید کرد نه به گفتار

    که بیشتر مردم زشت کردار و نیکو گفتارند

    فیثاغورث

  • sayed گفت:

    harf nazanim fal ke amal konim

  • اریا گفت:

    همه جا دم از فرهنگ سازی زده می شود. یک جا می خواهند چیزی را ریشه کن کنند و جای دیگر چیز دیگری را نهادینه. اما هیچ کس متوجه این موضوع نیست که «تنها راه به وجود آوردن یک فرهنگ این است که آن را از خود شروع کنید.»

    در دنیای پر استرس و فشرده تجارت این روز های دنیا و تئوری ها و علوم مربوط به بازاریابی و فروش که هر لحظه به روز رسانی می شوند تا غول های تجارت و صنعت در رقابت با یکدیگر عرصه را واگذار نکنند، یک نکته بسیار مهم دست نخورده و بدون تغییر باقی مانده است: «شناخت مشتری و بازار هدف، شناختن نیاز های آن و تلاش برای بر طرف کردن این نیاز ها در اسرع وقت و بهترین شیوه ممکن».

  • کورش گفت:

    بسیار عالی ولی باید تبلیغات این شماره بیشتر باشه تا مردم ازش خبر داشته باشن به عنوان مثال در قبل بازیهها تبلیغ بشه از تلویزیون

  • نیما گفت:

    سلام من گیلانی مقیم فرانسه هستم.چجوری میتوانم وارد این سامانه بشم و درضمن چطور میتوانم به تیم شهر و وطن عزیزم کمک مالی (ناقابل) داشته باشم؟

  • میلاد گفت:

    چند درصد این پول به باشگاه میرسه ؟؟
    چند درصدش به مخابرات و همینطور سامانه هواداری میرسه؟

    مالیات هم دولت برمیداره از این پول؟؟

    خواهشمندیم که این مسائل روکاملا شفاف کنید تا بتونیم بیشتر تبلیغ کنیم

  • پویا گفت:

    جوایز قرعه کشی یادتون نره لطفا