وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تسنیم گزارش می‌دهد؛ صعود تیم سپیدرود رشت به مرحله دوم لیگ آزادگان

خبرگزاری تسنیم: سپیدرود رشت در تشریفاتی‌ترین بازی این فصل خود در شیراز مسابقه را به تیم بهمنی واگذار کرد که برای مسجل کردن صعودش به برد نیازمند بود.

وب سایت رسمی فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، در چارچوب هفته هجدهم و پایانی دور نخست لیگ آزادگان  تیم فوتبال سپیدرود رشت با وجود تحمل شکست در ورزشگاه حافظیه شیراز در برابر بهمن این شهر به دور دوم مسابقات لیگ آزادگان راه پیدا کرد.

بنابراین گزارش تیم فوتبال سپیدرود با تک گل حمیدرضا یزدانی مهاجم تیم بهمن که در دقیقه 52 وارد دروازه سپیدرود شد مسابقه را واگذار کرد، اما در نهایت به عنوان تیم دوم گروه پس از تیم شهرداری زنجان و همراه با بهمن شیراز راهی دور دوم این مسابقات شد.

داوری این مسابقه برعهده یاسر همرنگ بود و در این امر محمد تقی حیدرپور و بهزاد پناهی او را یاری می‌کردند، خداد افشاریان هم ناظر ویژه داوری این مسابقه بود.

در این مسابقه سید هادی موسوی در دقیقه 25، فرشاد اسماعیل‌زاده در دقیقه 33 و میلاد پورمحسن در دقیقه 86 از تیم فوتبال سپیدرود رشت از داور این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

سپیدرود که صعودش را در سه هفته مانده به پایان مسابقات قطعی کرده بود برای حفظ صدرنشینی تنها به یک تساوی نیازمند بود و با توجه به تساوی تیم‌های خونه به خونه با شهرداری زنجان تا دقیقه 91 این سپیدرود بود که در صدر گروه جای گرفته بود، اما گل دقیقه 91 شهرداری زنجان سپیدرود را دوم گروه کرد تا به گروه اول دور دوم راه یابد.

مسابقه در نیمه نخست با گردش توپ در میانه زمین آغاز شد و تنها توپ‌های بی‌هدف از دو تیم به طرفین دروازه ارسال می‌شد، در نهایت نیمه نخست با همان نتیجه‌ای که دو تیم در ابتدا وارد زمین شده بودند، خاتمه یافت تا بازیکنان برای دستیابی به نتیجه دلخواه دل به سخنان مربیان خود بدهند.

نیمه دوم را دو تیم بدون تغییر آغاز کردند این نتیجه برای هر دو تیم رضایت بخش بود، چرا که سپیدرود صدرنشین باقی می‌ماند و بهمن هم به همراه سپیدرود به دور دوم مسابقات صعود می‌کرد؛ اما فشار حملات بهمن در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم به ثمر رسید و توانستند گل پیروزی بخش خود را وارد دروازه سپیدرود کنند.

بعد از این گل ناظمی دست به سه تغییر زد تا بتواند نتیجه بازی را عوض کند اما بهمن با ارائه یک فوتبال بسته موفق به کنترل بازی شد تا در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود بهمن شیراز خاتمه یابد.

ترکیب تیم سپیدرود رشت:

اشکان توانا، سید هادی موسوی، مازیار حبیبی، محمدرضا الماسخاله (از دقیقه 50 میثم فردوسی)، میلاد پورمحسن، سامان نورمحمدی، محمدرضا مصلح ( از دقیقه 75 مجید جمشیدی)، میعاد یزدانی، محمد جعفری، حسین محبی، فرشاد اسماعیل زاده( از دقیقه 70 عماد میرجوان).

سرمربی: افشین ناظمی.

ترکیب تیم بهمن شیراز:

میثم حق شناس، احسان راستی، سید سعید حسینی، سید کاظم رحمانی، هادی سقایی، مهرداد علیزاده، محمدرضا فیروز زاده ( از دقیقه 90 صادق رضایی)، قاسم رزمی، مهران نورافکن، حمیدرضا یزدانی، رضا رضایی ( از دقیقه 82 مجید بهروز برشته).

سرمربی: وحید رضایی.

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.