وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تسنیم گزارش می‌دهد؛ عزم سپیدرود رشت برای کسب قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان

خبرگزاری تسنیم: نتیجه خیره کننده‌ای که دختران سپیدرود درهفته‌های اخیر در لیگ برتر فوتسال بانوان کسب کردند سبب شد تا تنور مسابقات فوتسال در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی‌ها گرمتر از همیشه شود.

وب سایت رسمی فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، نتیجه خیره کننده‌ای که دختران سپیدرود در هفته‌های اخیر کسب کردند سبب شد تا تنور مسابقات فوتسال در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی‌ها گرمتر از همیشه شود.

تیم لیگ برتری بانوان فوتسال سپیدرود در فاصله دو هفته مانده تا پایان رقابت‌های امسال با فاصله دو امتیازی از تیم ملی حفاری در سکوی دوم جدول ایستاده است.

با هم نگاهی می اندازیم به نتایج کسب شده این تیم از هفته نخست تا هفته بیستم، تیم سپیدرود در هفته نخست مسابقات با نتیجه پنج بر دو تیم راه آهن را شکست داد، سارا شیربیگی (دو گل)، فاطمه شریف (دوگل) و مرضیه توفیقی (یک گل) برای سپیدرود رشت گلزنی کردند و نارمیلا فتحی و سوسن رضاپور گل های راه آهن تهران را به ثمر رساندند.

در هفته دوم تیم بانوان سپیدرود موفق شد تا با نتیجه پنج  بر سه کاسپین را شکست دهد، سارا شیربیگی (سه گل) ، فاطمه حسینی‌نیا و مرضیه توفیقی هرکدام یک گل برای سپیدرود به ثمر رساندند، دختران سپیدرودی با نتیجه چهار بر سه تیم پالایش نفت اهواز را در هفته سوم شکست دادند.

در این مسابقه برای سپیدرود سارا شیربیگی و مرضیه توفیقی هر کدام دو گل به ثمر رساندند و گل‌های تیم مهمان توسط سهیلا ملمولی (2گل) و زهره میثمی به ثمر رسید، تیم سپیدرود باید در هفته چهارم به مصاف دانیال ایذه می‌رفت که این بازی به دلیل کناره گیری میزبان از مسابقات برگزار نشد.

سپیدرود رشت در هفته پنجم توانست با نتیجه پرگل هشت بر یک مقابل شهریار به برتری برسد، تیم سپیدرود با گل‌های فاطمه شریف (5 گل) و سارا شیربیگی ( 3 گل ) در برابر تک گل مریم اباذری که برای شهریار کرج به ثمر رساند توانست مهمان خود را شکست دهد.

در پر حاشیه‌ترین مسابقه فصل و در هفته ششم تیم دانشگاه آزاد در تهران با نتیجه سه بر یک سپیدرود را شکست داد، تک گل سپیدرود توسط فاطمه شریف به ثمر رسید.

سپیدرود رشت در هفته هفتم با نتیجه هشت بر سه تیم انصار ولایت تبریز را در رشت شکست داد، گل‌های سپیدرود توسط فاطمه شریف (3گل)، نسیمه غلامی و فاطمه حسینی نیا (هرکدام 2 گل) و ساراشیر بیگی (یک گل) به ثمر رسید،سپیدرودی توانستند با نتیجه هفت بر سه برابر بازرگانی امیر نوشهر در هفته هشتم به پیروزی دست یابند، گل‌های سپیدرود را در این بازی سارا شیربیگی (5 گل ) و فاطمه شریف ( 2 گل) به ثمر رساندند.

سپیدرود در رشت در هفته نهم برابر ملی حفاری اهواز با نتیجه سه بر دو شکست خورد، دو گل سپیدرود توسط فاطمه شریف و مرضیه توفیقی به ثمر رسید،در هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم سپیدرود در زنجان با نتیجه هفت بر دو تیم البرز شهرداری زنجان را شکست داد، گل‌های سپیدرود را در این مسابقه سارا شیربیگی، فاطمه شریف و فاطمه حسینی نیا (هر کدام 2 گل) و نسیم غلامی به ثمر رساندند.

تیم سپیدرود رشت و یاران جوان بوشهر در هفته یازدهم برابر هم قرار گرفتند که در پایان این مسابقه با نتیجه پر گل 13 بر دو به سود سرخ پوشان رشتی خاتمه یافت، گل‌های سپیدرودی‌ها را در این بازی سارا شیربیگی (4گل)، نسیمه غلامی و فاطمه حسینی‌نیا (هر کدام 3 گل)، فاطمه شریف (2گل) و مرضیه توفیقی (1گل) به ثمر رساندند.

در چارچوب هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور و هفته دوازدهم این مسابقات تیم سپیدرود رشت موفق شد تا با نتیجه شش بر چهار راه آهن را شکست دهند، گل‌های سپیدرود را در این بازی سارا شیربیگی، نسیمه غلامی و فاطمه حسینی نیا ( هرکدام 2گل) به ثمر رساندند.

تیم سپیدرود رشت در هفته سیزدهم و در خانه برابر کاسپین قزوین با تساوی سه بر سه متوقف شد، گل‌های سپیدرود را در این مسابقه فاطمه حسینی نیا ( 2گل) و فاطمه شریف ( 1 گل ) به ثمر رساندند و برای کاسپین هم اعتدالی (2گل) و حیدری ( یک گل) وارد دروازه سپیدرودی‌ها کردند.

تیم سپیدرود رشت موفق شد تا در آبادان و در هفته چهاردهم میزبان خود را با نتیجه شش بر چهار با شکست مواجه کند، گل‌های سپیدرود را در این بازی سارا شیربیگی (سه گل)، فاطمه حسینی نیا، مرضیه توفیقی و نسیمه غلامی (هرکدام یک گل) به ثمر رساندند،برای تیم پالایش و پخش نفت آبادان هم مژده بختیاری، سهیلا ملمولی، زینب جلالی و زهره میثمی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

بازی سپیدرود با دانیال ایذه در هفته پانزدهم به دلیل انصزاف تیم مهمان از مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان، برگزار نشد، در هفته شانزدهم تیم بانوان سپیدرود موفق شدند تا میزبان خود شهریار را با یک نتیجه خیره کننده 15 بر یک از پیش رو بردارند.

در این مسابقه سارا شیربیگی ( 5گل)، فاطمه حسینی و فاطمه شریف (هرکدام 3گل)، نسیمه غلامی (2گل)، فهیمه فروهر و مرضیه توفیقی نسب (هرکدام یک گل) برای سپیدرود گلزنی کردند.

سپیدرود در رشت با نتیجه سه بر دو تیم داشگاه آزاد را در هفته هفدهم شکست داد، دو گل دانشگاه آزاد در دقیقه هشتم توسط سپیده زرینی‌راد و هجدهم توسط مریم چرخاوی به ثمر رسید و سپیدرود توانست با سه گل دقیقه 20 مرضیه توفیقی، 26 فاطمه حسینی نیا و 29 فاطمه شریف حریف خود را شکست دهد.

تیم سپیدرود رشت موفق شد تا در تبریز میزبان خود انصار ولایت را با نتیجه هفده بر سه درهم بکوبد،گل‌های سپیدرود را سارا شیربیگی (10 گل)، نسیمه غلامی (3 گل)، مرضیه توفیقی و فاطمه حسینی نیا (هر کدام دو گل) در این مسابقه یک طرفه به ثمر رساندند و شهین افلاکی ( 2 گل) و شیما کریمی دروازه بان سپیدرود ( گل به خودی) سه گل میزبان را وارد دروازه سپیدرودی‌ها کردند.

تیم سپیدرود رشت موفق شد تا با نتیجه 11 بر سه مهمان خود تیم شهرداری نوشهر را شکست دهد، گل‌های سپیدرود را سارا شیربیگی ( 4 گل)، فاطمه حسنی (4 گل) و فاطمه شریف (3 گل) در این مسابقه یک طرفه به ثمر رساندند و ژاله قطبی، نسیم نوازنده و گلاره جلیلیان (هر کدام یک گل)، سه گل مهمان را وارد دروازه سپیدرودی‌ها کردند.

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم سپیدرود رشت موفق شد تا با نتیجه دور از انتظار 11 بر یک میزبان خود تیم صدر نشین ملی حفاری اهواز را شکست دهد، گل‌های سپیدرود را فاطمه شریف (4 گل)، فاطمه حسینی نیا و مرضیه توفیقی (هر کدام 2 گل) سارا شیربیگی و نسیمه غلامی ( هر کدام یک گل)، و فهیمه زارع مدافع ملی حفاری در این مسابقه یک طرفه به ثمر رساندند و زیور بابایی تک گل مهمان را وارد دروازه سپیدرودی‌ها کردند.

در زیر جدول گلزنی‌های دختران سپیدرود در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان ایران را مشاهده می‌کنید:

سارا شیربیگی: 47 گل

فاطمه شریف: 30 گل

فاطمه حسینی‌نیا: 25 گل

نسیمه سادات غلامی: 15گل

سیده مرضیه توفیقی نسب: 13گل

فهیمه فروهر: یک گل

فهیمه زارع (گل به خودی مدافع ملی حفاری): یک گل

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.