وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تعویض تیم ها در لیگ دسته اول: خونه به خونه بابل، جایگزین بهمن شیراز شد!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – باشگاه خونه به خونه مازندران با خرید امتیاز تیم تازه صعود کرده شیرازی، در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور خواهد یافت.

به گزارش سایت سپیدرود، مسئولان باشگاه خونه به خونه مازندران، امتیاز تیم بهمن شیراز را خریداری نمود تا در فصل آینده به جای حضور در لیگ دسته دوم در لیگ دسته اول آزادگان حضور پیدا نماید!

مسئولان این تیم شیرازی بعد از صعود به لیگ دسته اول تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بودجه لازم برای حضور در لیگ را فراهم کنند ولی عدم حمایت لازم از سوی مسئولان استان فارس، بهمنی ها را مجبور کرد تا امتیاز خود را به باشگاه خونه به خونه مازندران واگذار کنند.

نکته جالب این است که مسئولان این تیم مازندرانی در حالی موفق شدند امتیاز بهمن را خریداری کنند که چند هفته پیش اعلام کرده بود که قصد دارند برای همیشه از فوتبال خداحافظی کنند ولی در یک چرخ ناگهانی با خرید سهمیه از دسته دوم به دسته اول کوچ نمودند.

با حضور خونه به خونه بابل در لیگ دسته اول به جای دسته دوم، این تیم در کنار دو تیم ماشین سازی تبریز و استقلال اهواز قرار می گیرد که آنها هم فصل پیش رو را به جای حضور در لیگ دسته دوم در لیگ دسته اول و لیگ برتر حاضر خواهند شد!

با فروش امتیاز تیم ایرانجوان خورموج و نامعلوم بودن سرنوشت حضور بهمن شیراز در لیگ دسته دوم، گره کور تعداد تیم های لیگ دسته دوم همچنان باقی مانده است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • // خدای ورزش گفت:

    بهروان مسئول لیگ باشه … همین میشه …
    امسال لیگ ۱ بکش بکشه …!!!!

    سربازا ریختن خون حلاله ….. داورا غشی زیاد شدن !!!!!!