وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تماشاگران از آوردن خودروهای شخصی به محدوده ورزشگاه عضدی خودداری کنند

رشت – ایرنا – جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه عضدی، از تماشاگران خواست از آوردن خودروهای شخصی به محدوده ورزشگاه خودداری کنند.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش روز جمعه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ مهرداد مهرگان اظهار داشت:‌ ظرفیت ورزشگاه عضدی رشت به عنوان میزبان این مسابقه، به هیچ وجه آمادگی میزبانی از تماشاگران مازاد بر ظرفیت را ندارد.

وی با اشاره به قرارگرفتن ورزشگاه رشت در مراحل بازسازی و خارج از دسترس بودن بخشی از سکوهای این استادیوم تصریح کرد: ورزشگاه سردار جنگل هنوز مهیای برگزاری بازی‌ها نشده و مسابقه سپیدرود و ملوان در ورزشگاه عضدی برگزار خواهد شد.

سرهنگ مهرگان همکاری تماشاگران فوتبال در رشت و انزلی با پلیس را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به محدودیت ورزشگاه، به تماشاگران توصیه می‌کنیم مسابقه را از منزل تماشا کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه هوادارانی از انزلی نیز برای تماشای این مسابقه به رشت می آیند، گفت: با توجه به حساسیت مسابقه و نگاه کشوری که به این دیدار وجود دارد، نظم و امنیت در ورزشگاه با همکاری تماشاگران فوتبال میسر می شود.

سرهنگ مهرگان با اشاره به برگزاری مسابقه در یک روز تعطیل، از تماشاگران خواست از آوردن خودروهای شخصی به محدوده ورزشگاه عضدی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه خارج از مستطیل سبز هیچ مشکلی میان مردم رشت و انزلی وجود ندارد و همه برادر وار در کنار هم زندگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: رعایت هنجارها، رعایت اخلاق و پرداختن به تیم خودی، برای پرهیز از حواشی ضروری است.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در مرحله سوم رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور ، عصر فردا (شنبه ۱۸ شهریورماه) رو در روی هم قرار می گیرند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    بیاین آقا…
    همه بریم ورزشگاه..
    بازی با سیاه جامگان یادمون نره که گفتن نیاین
    نیاین
    نیاین
    هی گفتن:
    ظرفیت کمه
    الان ورزشگاه پر شده…
    آخرسرم یه عالمه جای خالی وجود داشت!!
    همه بریم ورزشگاه رو تا گلو پر کنیم..
    به امید پیروزی سپیدرود بزرگ

  • احمد حسن زاده گفت:

    جناب آقای حسن زاده رییس کمیته جریمه کردن تیم های گیلانی از حالا جریمه ها رو برای دو تیم خصوصا سپیدرود آماده کرده .دوستان نیازی نیست همدیگر رو دعوت به آرامش کنید . لطفا نظرسنجی بگذارید بین اهالی فوتبال تا جواب درست جریمه ها رو ازطرف کمیته انضباطی حدس بزنند