وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تمدید قرارداد معین تقوی، رضا عاشوری و هومن مسعودی با سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودمعین تقوی، رضا عاشوری و هومن مسعودی سه بازیکن فصل گذشته سپیدرود با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود رشت قرارداد خود را تمدید کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، معین تقوی مدافع وسط بیست و نه ساله سپیدرود قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با سپیدرود تمدید کرد. تقوی سابقه حضور در تیم های پاس گیلان و شهرداری آستارا را دارد و موفق شده با آستارا به لیگ دسته اول صعود کند.

رضا عاشوری مهاجم جوان و بیست و سه سال سپیدرود، قرارداد خود را سید مهدی آقازاده تمدید کرد تا برای سومین سال پیاپی پیراهن مقدس سپیدرود را بر تن کند. عاشوری محصول آکادمی باشگاه سپیدرود است و فصل گذشته ۲ گل برای سپیدرود به ثمر رساند.

همچنین هومن مسعودی بازیکن فصل گذشته سپیدرود نیز قرارداد خود را تمدید تا برای دومین سال  در سپیدرود حضور داشته باشد. مسعودی متولد ۷۸ و زاده صومعه سراست و پیش از سپیدرود در تیم پاس گیلان عضویت داشته است.

پیش از این مهیار نوری قرارداد خود را با سپیدرود تمدید کرده بود و پژمان ثباتی، آیدین مصعودی، رضا فخری و پوریا عزیزپور به عنوان بازیکن جدید با سپیدرود قرارداد امضا کردند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.