وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تمرینات فشرده سپیدرود برای پیروزی برابر بادران تهران

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت تمرینات فشرده ای را برای آمادگی دیدار مقابل بادران تهران در حال انجام دارد.

به گزارش سایت سپیدرود، مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود در رشت عصر روز جمعه هفته جاری ۱۵ آذر ماه، در ورزشگاه سردارجنگل رشت برابر تیم بادران تهران قرار می گیرد.

وی ادامه داد: طی هفته جاری تمرینات تیم فوتبال سپیدرود رشت در دو نوبت انجام و همچنین در حال برگزاری است تا این تیم به آمادگی کامل رسیده تا در دیدار خانگی خود برابر بادران به پیروزی برسد.

وی بیان کرد: متاسفانه سپیدرود در چند دیدار قبلی خود نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و در پنج دیدار متحمل شکست شده که امیدواریم این شکست ها و نتایج بد در بازی با تیم بادران به اتمام رسیده و تیم سپیدرود به پیروزی برسد.

وی اضافه کرد: با این وجود هم اینک تمرینات سپیدرود با جدیت دنبال می شود و با توجه به شرایط بد آب و هوایی و همچنین آسیب دیدگی زیاد بازیکنان در چمن مصنوعی ورزشگاه های سردارجنگل و عضدی رشت، تمرینات این تیم در زمین شهرداری رشت برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود به بازیکنان آسیب دیده این تیم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: به طور حتم احسان پیرهادی و پویا نزهتی به دلیل آسیب دیدگی نمی توانند تیم خود را در دیدار برابر بادران همراهی کنند اما میثم فردوسی و محمدرضا زینال خیری تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده اند و امیدواریم به دیدار برابر بادران تهران برسند.

دیدار تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم سپیدرود در یک دیدار خانگی برابر تیم بادران به میدان می رود، انتظار داریم که طرفداران این تیم همانند گذشته از سپیدرود حمایت همه جانبه ای داشته و با حضور گسترده خود در ورزشگاه ، به بازیکنان و کادر فنی سپییدرود دلگرمی داده تا سرخپوشان رشتی با تکیه بر حمایت طرفداران ، برابر بادران به پیروزی برسند.

تا پایان هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، بادران تهران با کسب ۲۲ امتیاز در مکان هشتم و سپیدرود رشت با کسب ۱۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + شش =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.