وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تن‌زاده: به زودی مافیای گیلان را به زانو در خواهم آورد / گام آخر شکایت به AFC و FIFA خواهد بود

روزنامه گل / علی مسعودی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – در حال حاضر دو سپیدرود برای حضور در مسابقات لیگ برتر آماده می‌شوند که هنوز کسی نمی‌داند سپیدرود تن‌زاده مجوز حضور در لیگ هجدهم را می‌گیرد یا سپیدرود نوین وارد مسابقات می‌شود.

در این راستا گفت‌وگویی با دکتر جواد تن‌زاده انجام دادیم که او صراحتا اعلام کرد سپیدرود رشت در لیگ حضور خواهد داشت.

آقای تن‌زاده به تیم شما اجازه تمرین نمی‌دهند؟

مشکل خاصی نداریم و تمرینات ما طی دو نوبت صبح و عصر در رشت و ساحل انزلی پیگیری می‌شود. به زودی تیم به اردوی تهران می‌آید تا ادامه تمرینات در تهران برگزار شود.

ورزشگاه سردار جنگل یک سال در اجاره شماست؟

بله، من این ورزشگاه را یک سال اجاره کردم و حتی هزینه آخرین فیش برقش را نیز همین چند روز پیش پرداخت کردم.

یعنی اگر تیمی بخواهد بازی کند و یا تمرین انجام دهد باید از شما اجازه بگیرد؟

در هر روز این ورزشگاه دو ساعت در اختیار هیات فوتبال است که بتواند بازی‌ها را انجام دهد. تا حالا هم یک ریال بابت همین دو ساعت به ما پول نداده‌اند.

پس با این اوصاف اگر سپیدرود گیلان بخواهد در همین ورزشگاه بازی کند باید از شما اجازه بگیرد چون یک بازی لیگ برتر حداقل چند ساعت طول می‌کشد؛ برای اینکه از صبح درب ورزشگاه باز می‌شود و…

خود ما در این استادیوم بازی می‌کنیم و قرار نیست تیم دیگری بازی کند!

یعنی الان تیم شما حق حضور در لیگ برتر را دارد؟

بله، متاسفانه عده‌ای مافیا که اخیرا سیاست هم به آن اضافه شده تلاش می‌کنند تیم قانونی من را از دور خارج کنند. اتفاقا همین الان که با شما صحبت می‌کنم رای دادگاه به سود من صادر شده و ثابت می‌کنم که مالک سپیدرود من هستم.

فکر می‌کنید این رای نهایی باشد و مشکل خاصی نباشد؟

بله، به این ماجرا سازمان بازرسی هم ورود کرده که اگر اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال از آن تمکین نکنند به AFC و FIFA شکایت خواهم کرد. مطمئن باشید اگر در ایران حق من را ندهند، گام بعدی‌ام به دادگاه بالاتر خواهد بود.

الان با دروغ‌پردازی و حاشیه‌سازی مشکلاتی را برای سپیدرود رشت درست کرده‌اند و تیمی را به نام سپیدرود گیلان تشکیل داده‌اند که حق حضور در لیگ برتر را ندارد. پروانه سپیدرود رشت دو ساله به نام من است و با همین تیم در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

اخیرا خیلی‌ها به سمت سپیدرود گیلان یا همان سپیدرود نوین و عزیزی رفته‌اند. داستان چیست؟

متاسفانه اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از این تیم حمایت می‌کند که همین موضوع باعث شده کار به سمت سیاسی کشیده شود. چند وقت اخیر مدام علیه تیم من جوسازی می‌کنند و با فرافکنی می‌خواهند تیم را بحرانی‌تر کنند. متاسفانه عده‌ای با بازیکنانی که ما با آنها قرارداد بستیم و یا وارد مذاکره شدیم، تماس می‌گیرند تا آنها را منصرف کنند.

حتی با سرمربی ما هم تماس گرفته‌اند که تیم را تمرین ندهد و سپیدرود واقعی شکل نگیرد تا کار از کار بگذرد و تیم خودشان را به مسابقات بفرستند. من در همین ۱۰ روز حدود یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان هزینه دادگستری و سایر چیزها کرده‌ام که باید تامین خسارت کنند. این تناقض‌گویی‌ها از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان عجیب است چون اخیرا یک خبری را اعلام کرد و نیم ساعت بعد همین خبر از سوی اداره کل طور دیگری مطرح شد!

خداداد عزیزی هم از مصاحبه اخیر شما ناراحت شده بود که مدعی شدید آدم‌های غیرفوتبالی در مورد من حرف نزنند.

من به عنوان مالک باشگاه در مورد تیم خودم صحبت کردم. هر کسی در فوتبال جایگاه خودش را دارد و باید وظایفش را انجام دهد. من برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و در مورد تخلفات صورت گرفته صحبت می‌کنم و می‌خواهم از حق تیمم دفاع کنم. اگر کسی بخواهد در تمرینات تیم من خللی ایجاد کند و نگذارد تیم شکل بگیرد، از حق تیمم دفاع خواهم کرد.

تاکنون شما چقدر برای تیم هزینه کرده‌اید؟

من چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بابت کادر فنی هزینه کرده‌ام و از سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان باقی مانده حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بدهی دارم که طبق قانون به تمام تعهدات عمل کرده‌ام. من به کسی بدهکار نیستم و برای تمام هزینه‌هایی که کرده‌ام مدرک دارم. من اجازه نمی‌دهم آقایان نقض قانون کنند و حقم را خواهم گرفت.

من اجازه نمی‌دهم مافیایی که در گیلان به راه انداخته شده تیم را از من بگیرند. مافیایی که با سیاست ترکیب شده و یک نماینده مجلس هم از آن حمایت می‌کند. تا الان جلوی مافیا ایستاده‌ام و این مافیا را به زانو در خواهم آورد.

اخیرا هواداران واقعی رشت هم متوجه این مافیا شده‌اند و دارند از تیم ما حمایت می‌کنند چون می‌دانند که اگر همین روند ادامه پیدا کند، سپیدرود واقعی از بین خواهد رفت. وقتی این افراد به من دلگرمی می‌دهند باید کارم را تا آخر پیش ببرم.

چرا این نماینده مجلس به سمت آنها رفته؟

چون مدیر کل ورزش و جوانان با حمایت او انتخاب شده است. وقتی چنین چیزی باشد باید هم طرف آنها را بگیرد.

شما استاد دانشگاه هستید. چرا خودتان را درگیر فوتبالی کردید که پر از حواشی است؟

من در کنار آموزش، کار اقتصادی هم انجام می‌دهم و می‌خواهم ثابت کنم که در فوتبال هم می‌شود سرمایه‌گذاری کرد. من با فکر باز وارد فوتبال شدم و می‌دانم چطور کارم را انجام بدهم.

پس قطعا تیم شما در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد؟

چیزی جز این نخواهد بود و سپیدرود رشت که مالکش من هستم در مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + شش =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

9 دیدگاه ارسال شده است

  • مسلم اكبري گورنداني گفت:

    ددرود.حقیقتاًباید ایستادگی و مقاومت جناب دکتر تن زاده را ستود.حق را باید گرفت. هوادار واقعی می داند که خانم الماسخاله و خانم بخشی در اثر فشارهای جانبی،تصمیمات نادرست می گیرند.هوادار واقعی می داند که حق با دکتر تن زاده می باشد.خلاصه اینکه تیم ریشه داری مثل سپید رود را به خاک سیاه نشانده اند. برای خانم بخشی اصلا مهم نیست مالکیت تیم دست چه کسی باشد.مهم راضی کردن بالا دستی ها و سیاسیون می باشد.خب هرچه باشد مرغ همسایه غازه!!!دکتر تن زاده ی رشتی چه به تیم داری!!محمد نوین یزدی و عزیزی مشهدی خیلی بهتر هستند؟؟؟

  • باوفا گفت:

    احسن بر تو واین همه تلاش وایستادگی واقعا جای تشکر دارد سپیدرود وماهی هایش همچنان می خروشند تا به دریا برسیم وحق به حقدار برسد مملکت قانون دارد با چماق ومافیا بازی کاری حل نمی شود # واسلام#

  • نبی زاده گفت:

    موفق باشی آقای تن زاده
    ما از زمان پدرانمون سپیدرودی بودیم و تیم رو در هر شرایطی؛ ضعیف و قوی حمایت کردیم
    دوست داریم فرزندانمون هم سپیدرودی باشند
    برای ما مساله اول وجود داشتن سپیدرود هست
    بعدش قدرت بیشتر و پیشرفت

    سپیدرود بخشکد؛ ماهی ها می میرند

  • کورش گفت:

    به نظرم اگه تیم رو میخواهید ه لیگ برتر برسونین بازیکنها رو کامل کنید

  • وحید گفت:

    آقای تت زاده هم کار بد است به غیر از پول خرج کردن برای سپیدرود

  • احمد رشتی گفت:

    تن زاده به مبارزه ادامه بده تا پیروز شوی .فوتبال مهم نیست .خودت به حقت برس .مردم کیلو چنده .بابا تو تیم رو برای کارهای اقتصادی خودت میخوای‌ . البته ناگفته نمونه برای ما نوین اصلا مهم نیست . همه افتادید به جون مردم بدبخت .که فوتبال گوشه ای از اوقاتشون رو پر میکنه تا زمان کوتاهی فارغ بشوند از مشکلات کمر شکن

  • احمد رشتی گفت:

    به مبارزه ادامه بده تا پیروز شوی .ما مردم وتیم مهم نیست .شماها مبارزه کنید تا به اهدافتون برسید .حداقل خوشی از مردم رو هم به خاطر مقاصد شوم خودتون بگیرید .موفق باشید

  • مرافن گفت:

    به اقای نوین بفرمایید این غزال رو برگردونه باغ وحش وکیل اباد)اول جاده شاندیز ) یه قفس هم براش بخرن!!اب وهوای گیلان بهش نمیسازه ” اینجا گراز زیادداره!!

  • سجاد گفت:

    متاسفم برای همشون که برای رسیدن به اهداف کثیفشون هواداران دلسوز و پرشماره سپیدرود رو نگران کردند. امیدوارم ریشه این ادمای کثیف و دزد از شر فوتبال کنده بشه.