وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تن زاده: آقای الماسخاله، در دادگاه پاسخگوی جعل عنوان و فروش مال غیر باشید / فوتبال گیلان را نابود کردید

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود –  مالک سابق باشگاه سپیدرود در خصوص سلب مالکیت باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: متاسفانه اتفاقات نادر در هیأت فوتبال استان گیلان همیشه می‌افتد؛ البته تغییر مالکیت در فوتبال گیلان همیشه پیش بینی شده است و باید دید این تغییر مالکیت‌ها با چه اهدافی صورت می‌گیرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از وب سایت نود، جواد تن زاده مالک سابق باشگاه سپیدرود رشت شب گذشته مهمان تلفنی برنامه نود بود و در خصوص اتفاقات و حواشی رخ داده طی چند ماه گذشته که منجر به سلب مالکیت این باشگاه از وی شد، توضیحاتی ارائه کرد. در ادامه صحبت های تن زاده را می خوانید.

بهانه آقایان پرداخت نشدن فقط یک میلیارد تومان بود

در تاریخ ۹ خرداد رأی داوری از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان، مبنی بر این ابلاغ شد که از مجموع ۳ و نیم میلیارد تعهداتی که داشتیم، حدود یک میلیارد و صد میلیون تومان پرداخت نشده و به تعهدات عمل نشده است.

این تعهدات مربوط به دو سه سال پیش و مطالبات بازیکنان در آن زمان بود و بدهی واجب و حیاتی به حساب نمی آمد. جالب اینکه در قرارداد ما داور می تواند مسئله را حل و فصل کند اما به یکباره قرارداد ما را فسخ کرد، بدون آنکه اشاره ای به میزان پرداختی های ما بشود و این رأی را قطعی و لازم الاجرا مشخص کرد.

در حالیکه چنین چیزی در قرارداد ما وجود نداشت. در ۲۴ خرداد این قرارداد به ما ابلاغ شد.

تلاش برای جلوگیری از اجرایی شدن رأی

با مراجعه به دادگاه و پرداخت مبلغی در حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان جهت هزینه های دادرسی و تأمین خسارت، تلاش کردیم جلوی این رأی را بگیریم. بنده بر اساس همین رأی تیم را تشکیل داده و مربی جذب کردم اما هیچ یک از مسئولان هیئت فوتبال از این رأی دادگاه تمکین نکرده و حتی قرارداد بازیکنان من را ثبت نکردند و تخلف آشکاری نسبت به رأی دادگاه داشتند.

در این زمان، دوستان با عنوان اینکه تیمی وجود ندارد، یک تیم دیگر را تشکیل می دهند و به این دلیل که از اسم باشگاه سپیدرود رشت استفاده و با بازیکنان قرارداد امضا کردند، مرتکب جعل عنوان می شوند.

مسئولان هیئت فوتبال، عامل ایجاد فضای تفرقه

ایجاد فضای تفرقه در تیم سپیدرود رشت توسط دوستان در هیئت فوتبال و با یک سناریوی از پیش تعیین شده انجام می شد. همین افراد با مالک جدید باشگاه هم دچار مشکل شده اند. پس از ابلاغ رأی در تاریخ ۲۴ خرداد، به لحاظ قانونی بیست روز فرصت تجدیدنظرخواهی داریم اما دوستان هیئت فوتبال بعدازظهر همان روز قرارداد را با مالک جدید امضا می کنند و فروش مال غیر انجام می دهند.

بنده به عنوان یک رشتی افتخار می کنم که توانستم به تیم سپیدرود رشت کمک کنم و این تیم را در لیگ برتر حفظ کنم و به نظرم این اتفاق در تاریخ باشگاه سپیدرود رشت ثبت خواهد شد.

بنده طی مدت حدود ۴ ماه، حدود چهار و نیم میلیارد تومان برای این تیم هزینه کرده ام، پس کسی که چنین مبلغی را در مدت چهار ماه پرداخت می کند، یعنی برای این تیم برنامه ریزی دارد.

اما دوستان با یک سناریوی از پیش برنامه ریزی شده، به این مسئله معترض می شوند که از مجموع ۳ و نیم میلیارد تومان، فقط مبلغ یک میلیارد و صد میلیون تومان پرداخت نشده؛ اگر این مبلغ مثلاً یک ماه بعد پرداخت می شد، چه اتفاقی رخ می داد؟

یا اینکه آیا مالک جدیدی که به باشگاه آمد، تمام تعهدات مالی خود را انجام داده؟ در حالی که پروانه و قرارداد مالکیت باشگاه به نام بنده بود، آنها اقدام به عقد قرارداد با بازیکنان کردند که مرتکب جعل عنوان می شوند.

آقای الماسخاله، به کجا چنین شتابان!

آقای الماسخاله شما مرتکب جعل عنوان شده اید و در دادگاه کیفری باید پاسخگو باشید. شما مافیای فوتبال در گیلان به راه انداخته اید. شما هر سال مالک باشگاه را عوض می کنید؛ برای دریافت حق ۵ درصد هرساله مالک باشگاه را عوض می کنید؟

خیلی راحت به خود ما می گفتید و ما ۵ درصد را به شما پرداخت می کردیم. شما در دو نوبت مبالغ حدود ۱۸۰ میلیون تومانی از من گرفتید، از مالک جدید هم می خواهید بگیرد. به کجا چنین شتابان، آقای الماسخاله؟ مردم و هوادار به خوبی متوجه این قضایا می شوند.

اگر شما بیدار بودید و به فکر تیم بودید، این تیم به این روز نمی افتاد. شما فوتبال گیلان را نابود کردید!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.