وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

توصیه کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال گیلان به شهردار کلانشهر رشت

توصیه جدی کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال گیلان به شهردار کلانشهر رشت: سیاسی بازیها برای انتخابات آینده شورا و اختلافات با شورای شهر را به ورزش وفوتبال نکشانید.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – چنانچه شهردار رشت خواهان واقعی یکی از دو تیم سپیدرود رشت و شهرباران ( داماش ) است به مالکین این دوتیم مراجعه کند و توپ را در زمین دیگران نیاندازد.

جمعی از کارشناسان وپیشکسوتان فوتبال گیلان درپی نامه شهردار کلانشهر رشت مبنی برارایه شرایط واگذاری یکی از دو تیم سپیدرود رشت وشهرباران با مشخص کردن ضرب الاجل برای اداره کل و انداخت توپ در زمین دیگران اعلام کردند : همانگونه که درآخرین اطلاعیه اداره کل برای واگذاری تیم سپید رود اعلام شده بود ، چنانچه شهردار رشت هم خواهان واقعی یکی از این دوتیم است باید ابتدا برای مذاکرات مقدماتی به مالکین باشگاهها مراجعه کند.

در صورتیکه این شهرداری با مالکین دو تیم سپیدرود و شهرباران به تفاهم رسیدند برای ثبت نهایی و بررسی های قانونی به اداره کل و هیات فوتبال گیلان مراجعه کرده تا واگذاری قانونی انجام گیرد.

همانگونه که اگر قرار باشد در سطح شهر مغازه ای خریداری شود ابتدا فروشنده وخریدارمذاکرات اولیه را انجام می دهند وسپس مراحل نهایی از طریق مراجع قانونی همچون شهرداری انجام میشود، در اینجا هم ابتدا باید از طریق مالکین پیگیر خرید امتیاز باشید.

باتوجه به اظهار نظرهای رسمی وزارت کشور ، سازمان بازرسی و شورای شهر در خصوص منع شهرداریها درحوزه تیمهداری در ورزش حرفه ای ، در صورتیکه این شهرداری مجوز رسمی از وزارت کشور ، مصوبه شورای اسلامی شهر و نظر بلامانع بودن سازمان بازرسی را دارد ، مستندات آنرا به رسانه ها و اداره کل ورزش ارایه دهد و پس از آن از طریق مالکین به دنبال در اختیار گرفتن سهام باشد!

البته شهردار محترم رشت حتما خوب می دانند که دغدغه مردم و مسولین گیلان حل معضلات تیم شهرباران (داماش  گیلان) است نه سپیدرود که چندیست با تیم مدیریتی خوب وهماهنگ ،حرکت رو به رشد داشته ونیازی به متولی ندارد.

در اینجاست که مردم و فوتبال دوستان هم خوب می دانند که شما با نگاه سیاسی به دنبال سپیدرود هستید وهواداران وتبعات اجتماعی این تصمیم سیاسی هم اصلا برای شما اهمیتی ندارند.

به عنوان جمعی از کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال گیلان به شهردار کلانشهر رشت توصیه می کنیم ، سیاسی بازیها برای انتخابات آینده شورا و اختلافات با شورای شهر را به حوزه ورزش نکشاند تا با احساسات و عواطف هواداران این تیمها بازی نشود، چراکه مسولیت اجتماعی هر اتفاقی را باید خود برعهده بگیرد.

شنیده ها حاکیست تیمی مثل شهرباران یا همان داماش در لیگ دسته دوم فوتبال قیمتی حدود 500 میلیون تومان ویک تیم دسته اولی با برند سپیدرود رشت حدود 4 ونیم میلیارد تومان ارزش دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

12 دیدگاه ارسال شده است

  • باستانی گفت:

    افشین خان خسته نباشی . روح الله جان توهم خسته نبی زای . آقای ورزا دول تو که تره بکوشتی توهم خسته نبی ورزا جان . خدا همگی شما را ببخشه و بیامرزه و لعنت خدا بر مسببین نابودی امی عشق

  • بابک گفت:

    ما نشان دادیم برای حل مشکلاتمون بی عرضه ایم حق با عابدینی و حتی همین انزلیچی هاست که ما را قبول ندارن اونا برای خری سهمیه تمام مملکتو بسیج کردن ما عرضه جمع کردن یه حاشیه را نداریم . هوادار ما یه جوره , مسئولان ما یه جورن تا کی بایس ماست باشیم آخه

  • نامی گفت:

    به هر حال هیچ استانی توسعه نمی یابد مگر اینکه عزم و اراده ای جدی در عقبه آن وجود داشته باشد و این مهم میسر نمی شود جز با عزم و اراده ای همگانی که نمود آن باید در رفتار، سکنات و عملکرد تمامی افراد موثر در این زمینه بویژه مسئولان ارشد، صاحب نظران و اندیشمندان و … این خطه ظاهر شود.

  • ارتش سرخ گیلان گفت:

    خیانت یک اشتباه نیست بلکه درست‌ترین اتفاق در یک رابطهٔ اشتباه است استاد

  • می جان رشت گفت:

    آقای پورمحسن عزیز قله ای که یکبار فتح شود ، تفریحگاه عمومی خواهد شد مواظب قله ات نبودی آقاجان دیدی چه کردند استاد و مهروز و افشین و جمشید و شاخه نبات و …

  • کامران گفت:

    اقایان پورمحسن و صومی و دیدار و بهارمست و نظرمحمدی و بازیکنان عزیز . عقاب” همیشه تنهاست ، اما “لاشخورها” همیشه با هم هستند . . .

  • پوریا مدنی گفت:

    روسیاهی می ماند برای افشین ناظمی. سپیدرود عشق ماست. هرگز دیگر به دست ناظمی نخواهد رسید. آقای شهردار دست بردار و برو. اگر ناظمی به سپیدرود بیاید، ورزشگاه جهنم می شود. گزینه ما همین آقای افاضلی. مربی خوب و با دانش.

  • سپیدرود همیشه قهرمان گفت:

    زمانیکه مالک سپیدرود خودشو به غش زده بود و میگفت ندارم کمکها و حمایتهای بی سر و صدای شهردار خوب بود.الان که تیم صعود کرده و قیمت امتیاز بالا رفته مالک تازه یادش افتاده از خواب بیدار شه و ادعای مالکیت کنه؟؟اینجا مهم مالک نیست.مهم خون و دلی هست که سالها برای صعود سپیدرود خوردیم با چندین مالک متفاوت طی این سالها.

  • غریبه به شهر ما نیا گفت:

    آقای شهردار شما چه گلی بر سر شهر ما زدی ازیک طرف ترافیگ از طرف دیگه سر در گمی مردم این شهر. شماازروزی که بعنوان شهردار اومدی. شهر رشت به یک ویرانه تبدیل شد .ازشما خواهشمندم ، سپیدرود که عاشقان زیادی در این شهر داردرا ویران نکنید

  • محمود گفت:

    کارشناسان و پیشکسوتان !!!!!!

    عجبا !!!!!!!

  • سپیدرود همیشه قهرمان گفت:

    تا در بیاد چشم حسودانی که نمیتونن پیشرفت و عمران و ابادانی رشت رو ببینن.

  • سپیدرود همیشه قهرمان گفت:

    تا در بیاد چشم حسودانی که نمیتونن پیشرفت و عمران و ابادانی رشت رو ببینن..