وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

توضیحات دبیر هیئت فوتبال گیلان درباره برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – دبیر هیئت فوتبال استان گیلان درباره انتخابات این هیئت توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری تسنیم، انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان روز گذشته (پنجشنبه) پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان و برخلاف نظر اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار و قربانعلی الماسخاله بار دیگر به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال گیلان انتخاب شد.

پس از این اتفاق اداره کل ورزش و جوانان گیلان تأکید کرد این انتخابات غیرقانونی است و ابطال خواهد شد.

فرزاد سیری، دبیر هیئت فوتبال استان گیلان که مسئول برگزاری انتخابات این هیئت به حساب می‌آید در گفت‌و‌گو با تسنیم در این باره اظهار داشت: در این مورد باید خود فدراسیون فوتبال نظر بدهد، چون مسئولیت انتخابات بر عهده حیدر بهاروند، به‌عنوان رئیس مجمع بود. من مسئول برگزاری نیستم. مسئول برگزاری، رئیس مجمع است.

وی در پاسخ به این پرسش که برای برگزاری مجمع انتخاباتی آیا نیاز به مجوز اداره کل ورزش و جوانان استان داشته است یا خیر، گفت: نه، رئیس مجمع باید این مجوز را بدهد. ما زیر نظر فدراسیون فوتبال هستیم و این فدراسیون تاریخ  برگزاری انتخابات را به من اعلام می‌کند.

رئیس مجمع هم دستور برگزاری آن را می‌دهد. من کاره‌ای نیستم و هر دستوری بدهند اجرا می‌کنم. همان‌طور که دو بار پیش از این دستور دادند تا مجمع برگزار نشود، ما هم لغو کردیم.

دبیر هیئت فوتبال گیلان در مورد اینکه چرا هیچ نماینده‌ای از اداره کل ورزش و جوانان گیلان در این انتخابات شرکت نکرده بود، بیان کرد: این اختلافات بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال است و باید خودشان جواب بدهند. من به اداره کل دعوت‌نامه فرستاده بودم، ولی کسی نیامد.

سیری در ادامه توضیح داد: زمانی که فدراسیون فوتبال نامه اول را ارسال کرد که مجمع در این تاریخ برگزار می‌شود،‌ من دست نگه داشتم، اما وقتی نامه دوم از فدراسیون فوتبال آمد و تأکید شد که انتخابات در همان تاریخ قطعاً برگزار می شود،‌ من هم به اعضا و کاندیداها اعلام کردم.

به نظرم این یک مسئله ساده ای است و باید بنشینند و مسئولان بالادستی آن را حل کنند. من فقط به عنوان دبیر نامه هایی را که دریافت می کنیم، به اعضا ابلاغ می

کنیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.