وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

توضیحات عضو شورای شهر رشت در خصوص کمک به سپیدرود و داماش: وظیفه ماست که به هر دو تیم به تناسب موقعیتشان در لیگ و جدول کمک کنیم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – حامد عبدالهی عضو شورای شهر رشت در خصوص حواشی ایجاد شده در فضای مجازی در خصوص موضوع کمک به تیم های سپیدرود و داماش توضیحاتی ارائه داد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حواشی ایجاد شده در فضای مجازی پس از پایان جلسه شورا، گفت: در این مطالب آمده بود که حامد عبدالهی مخالف کمک به سپیدرود و داماش است در صورتیکه بنده با دو فوریت این طرح مخالف بودم و دلیل داشته ام.

حامد عبدالهی در ادامه گفت: به تیم سپیدرود که تا کنون به بازی ششم و هفتم خود رسیده است و بدهی و معوقاتی دارد باید یک میلیارد و پانصد میلیون تومان کمک شود و به تیم داماش که تا کنون هیچ بازی انجام نداده یک میلیارد تومان؟ بنده با این موضوع مشکل داشتم.

وی افزود: تیم لیگ برتری سپیدرود برای تثبیت خود در جدول حداقل به ده میلیارد تومان پول نیاز دارد و این رقم هفت یا هشت برابر هزینه های تیم دسته دومی است. چرا باید سپیدرود یک و نیم میلیارد بگیرد و داماش یک میلیارد؟

عبدالهی با اشاره به اینکه شرایط شهرداری بسیار نامناسب است تصریح کرد: سه ماه حقوق معوقه پرسنل داریم و فرزندان پرسنل شهرداری برای ثبت نام مدرسه و خرید لوازم التحریر و پوشاک نیازمند حمایت هستند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه برخی همکاران شهرداری در مضیقه هستند اظهارداشت: اولویت در ابتدا همکاران شهرداری هستند و بعد سپیدرود است که همه ما خاطرات فراوانی با این تیم داریم. آرزو داشتیم بازی دوستانی مثل اردشیر یعقوب زاده، حجت طاهری و ایرج خوالی را ببینیم.

سهیل حق شناس که از دوستان دوران کودکی من هست با دیدگاه و تفکرات من در مورد ورزش به خوبی آشنا است. بعد چطور می شود حامد عبدالهی مخالف باشد و دیگران موافق این موضوع باشند؟ و پس از آن داماش است.

حامد عبدالهی در پایان گفت: وظیفه ما است که به هر دو تیم کمک کنیم ولی هر کدام به اندازه موقعیتی که در جدول و لیگ دارند باید کمک شوند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    آقای حامد عبد اللهی

    آفرین به تو

    خیلی زیبا تحت تاثیر قرار دادی و جملات قشنگی نوشتی..

    راست میگی. باید وایستیم سپیدرود که دیگه سقوطش به دسته اول حتمی شد, اون موقع واسه ساکت کردن مردم, یه میلیارد بهش کمک کنیم و کلی ام بابتش مانور تبلیغاتی کنیم و اسممونو دوباره رو زبون این مردم ساده بندازیم و توی انتخابات بعدی, خودمون یا دار و دستمون دوباره رای بیاریم.

    درود بر غیرت شما دوست عزیز

  • امین (سپیدرود) گفت:

    آقای عبدالهی شما که قبلا هم حضور داشتی … چه کار مثبتی برای تفریح سالم و سرگرمی رشت انجام شد ؟ اون بودجه سنگین رو برای کجا در نظر گرفتید شما ؟ حالا همین تیم هم نابود بشه ؟

  • ali گفت:

    مگه داماش صاحب نداره؟ یک میلیارد به داماش با مالیات مردم بدن که حاجی پور فک و فامیلشو بیاره به اونا بخورونه؟بله دیگه ژن خوب دارن

  • عماد۲ گفت:

    چقدر قشنگ نوشتن و قشنگ گفتن همیشه جواب میده …همیشه و همه جا…..
    شمااقای عبدالهی اگه نگران اینده ت نبودیدی ۴تا لیچار هم بار سپیدرود و داماش و …میکردی؟مغز صحبت تو انجا خلاصه میشود که گفتی من مخالف کمک به سپیدرود شدم و بقیه موافق سپیدرود؟
    اری همشهری اینها نگران ان هستن که از قافله دیگر رقبا در گمراه کردن ما مردم عقب نیوفتند وگرنه از این شورا برای هیچ کس ابی گرم نمیشود… ما باید با هم باشیم…

  • م.ب گفت:

    باسلام.هر کمکی که هر هوادار یا ارگانی میخواهد انجام دهد باید به هنگام و به موقع باشه.وقتی فرصت ها و زمان را از دست بدهیم دیگر کمک هیچ فایده ای ندارد.یک فوریت .دوفوریت و از این قبیل حرفها دردی را دوا نمیکند…