وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

توقف سپیدرود رشت مقابل مناطق نفت‌خیز در شب فرصت سوزی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودتیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم کشور برابر مناطق نفت‌خیز جنوب به نتیجه مساوی دست یافت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و مناطق نفت خیز جنوب یکشنبه شب در هفته بیستم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت و در حضور حدود دو هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

سپیدرود در روزی که می‌توانست در یک بازی پرگل پیروز بازی باشد و بیشتر از همیشه یه صدر نزدیک شود با از دست دادن موقعیت‌های بسیار و داوری بسیار ضعیف نتوانست در برد دبل کند. داور یک گل صد در صد سالم را مردود دانست و یک پنالتی مسلم را نادیده گرفت تا سپیدرود به تک امتیار خانگی قناعت کند.

مصطفی زینعلی، رضا عاشوری، پژمان ثباتی، علی بیجاری، مهیار نوری، حسین آفرین زاد، پرهام جوادی، کیوان محمدنژاد، میلاد نجفی سبحان سحرخیز و اویس کردجهان در ترکیب سپیدرود رشت به میدان رفتند.

در این دیدار، محمدمهدی محمدپور، آرین نصیری نژاد، حکیم حزباوری‌پور، مبین رضاپور و علی رضا صبوری نیز برای سپیدرود به عنوان یار تعویضی به میدان رفتند.

گزارش بازی

‘۸ شوت پژمان ثباتی را سامان فرجان به سختی مهار کرد و در اختیار گرفت.

‘۱۴ سانتر اویس کردجهان و گل سالم رضا عاشوری را کمک داور مسابقه به اشتباه اعلام آفساید کرد تا اشتباهات مسلم داوری تبدیل به اپیدمی همیشگی برعلیه سپیدرود شود.

‘۲۱ فرار میلاد نجفی از عمق دفاع گچساران تا درون محوطه جریمه ادامه داشت تا بر روی خطای بهنام برهانی‌پور سرنگون شد و داور اعلام پنالتی کرد. ضربه پنالتی را امهیار نوری به زیبایی با فریب دروازه بان به مرکز درواز گچساران کوبید تا گل نخست سپیدرود با ده دقیقه تاخیر رقم بخورد.

‘۲۸ اعلام خطای داور پشت محوطه جریمه بر روی ساسان شیرمردی را محمد طایران نواخت که با فاصله اندک راهی اوت شد.

‘۳۷ سانتر ساسان شیرمردی را جلیل پناهی از داخل محوطه جریمه به آسمان کوبید.

‘۴۵ فرار بهنام برهانی منش در تعلل خط دفاعی سپیدرود، در حالت تک به تک با مصطفی زینعلی گل نخست گچساران را به ثمر رساند.

‘۵۲ شوت سنگین و فنی میلاد نجفی با فاصله اندک از کنار تیرک افقی به خارج رفت.

‘۵۴ پژمان ثبانی داخل محوطه جریمه با یک خطای عمد و مشهود سرنگون شد تا داور باز هم برعلیه سپیدرود سوت بزند و از اعلام این خطای صد در صد خودداری کند.

‘۵۶ نخستین ضربه کرنر در نیمه دوم ببرای سپیدرود بدست آمد که سانتر رضا عاشوری ثمره‌ای برای سپیدرود به ارمغان نیاورد.

‘۶۰ ثباتی می‌توانست بر روی یک و دوی زیبا با کردجهان گل دوم سپیدرود را به ثمر برساند که شیرمردی توپ را راهی کرنر کرد.

‘۶۸ سانتر رضا عاشوری با ضربه سر مهیار نوری با فاصله اندک توپ راهی خارج شد.

حاشیه ها

در این مسابقه ساسان شیرمردی بازیکن اسبق سپیدرود در تیم گچساران برابر تیم سابق خود به میدان رفت.

سپیدرود در این مسابقه هم با انبوهی از مصدوم و محروم به میدان رفت. به جز پویا عزیزپور و سید محمد حسینی مربی دروازه بان‌ها که به دلیل اخراج در بازی برابر نیروی زمینی در این مسابقه غایب بودند، سجاد شهداد، آرمان مردانی، هومن مسعودی، امیرحسین صالحی، امیر قلم آرا، سهیل ربیع زاده و علی رضا ربیع‌زاد به دلیل مصدومیت قادر به حضور در این مسابقه نبودند.

تعداد زیادی از پیشکسوتان تیم ریشه دار گیلان زمین در جایگاه ویژه ناظر این بازی بودند. آقایان؛ محمد احمدپور، حمیدرضا منصوری، دکتر دمیرچی، کاظم داداش زاده، حسین مشکین زرع، خاتمی فر، مهران آقاخانی، افشین ناظمی، فرشاد شکوری، سهیل حق شناس، همایون دهقان زاده، فرامرز رئوف، سینادستاری، اسماعیل زاهد ویشکاهی، فرامرزغلامی، محسن سیدی، محمد دلشاد و حق نیاز از جمله این پیشکسوتان بودند.

از ابتدای نیمه دوم بازیکنان گچساران به تابلوترین شکل ممکن اقدام به وقت کشی کردند و افتادن‌های بی‌مورد در حالی که هیچ اتفاقی نیفتاده بود از بدیهی‌ترین شکل‌های وقت کشی است که سالهاست از مد افتاده است.

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان و فرامرز الماس خاله رییس هیات فوتبال گیلان از مهمانان ویژه این مسابقه بودند.

داور در نیمه نخست ۳ دقیقه و در نیمه دوم ۷ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد که گل تساوی گچساران در نیمه نخست در همین اوقات تلف شده به ثمر رسید و در نیمه دوم می توانست داور چند دقیقه بیشتر هم اعلام کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.