وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تیربار سربازان شیرازی علیه بحران سرخ

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودفجر سپاسی موفق شده تیم بحران زده سپیدرود را در شیراز با سه گل بدرقه کند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، شاگردان داوود مهابادی در یک بازی برتر و با سه گل تیم سپیدرود را بدرقه کردند تا تیره روزی شاگردان نادر دست نشان ادامه داشته باشد.

سپیدرود که علیرغم تغییرات کادرفنی نیز نتوانسته از بحران خارج شود، در ادامه شکست های سریالی خود اینبار در شیراز با سه گل باخت. شاگردان نادر دست نشان که در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشته بودند، روی گل زیبای صدقی از میانه میدان، با شکست راهی رختکن شدند.

این در حالی بود که سپیدرودی‌ها به شدت نسبت به عملکرد داور در نیمه اول معترض بودند و اعتقاد داشتند یک گل آنها و یک پنالتی نادیده گرفته شده است. اتفاقی که جنجال بزرگی را روی نیمکت و بین بازیکنان ذخیره سپیدرود شکل داد و داور با اخراج یکی از نیمکت نشینان سعی در بازگرداندن آرامش داشت.

در نیمه دوم اما سپیدرود همانند دیدارهای اخیر خود از هم گسیخته و بی برنامه ظاهر شد تا فجرسپاسی به راحتی موفق شود از این فرصت برای دستیابی به گل های بعدی سود ببرد و توسط بابامحمدی و میلاد غریبی دو گل دیگر به ثمر رساند تا با نتیجه سه بر صفر به کار خود پایان دهد.

فجر با این پیروزی با ۳۰ امتیاز در رده سوم جدول جا گرفت و سپیدرود نیز بعد از تحمل هفتمین شکست پیاپی در رده پانزدهم قرار گیرد.

امیدهای مهابادی با مهاجمی که بوی گل می‌دهد

ستاره این فصل فجرسپاسی توانسته با گل‌های خود کاکوها را امیدوار به بازگشت به لیگ برتر کند.

بابا محمدی به نامی تکراری برای گلزن فجرسپاسی در فصل جاری تبدیل شده و داود مهابادی، سرمربی باتجربه فجرسپاسی را امیدوار کرده تا بتوانند شیراز را بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران برسانند.

مهاجم سابق پیکان و پارس جنونی، در بازی امروز تیمش مقابل سپیدرود نیز بار دیگر موفق به برگزاری جشن گل شد و اکنون با هفت گل زده در رده سوم برترین گلزنان این فصل در لیگ آزادگان قرار دارد.

بابا محمدی که در فصل صعود پارس جنوبی جم به لیگ برتر نیز در قامت ستاره این تیم ظاهر شده بود و با گل‌های خود نقش پررنگی در این اتفاق داشت، اکنون برای زردپوشان شیرازی نیز همان روند را دنبال می‌کند تا روزهای طلایی برای کاکوها چندان دور از دسترس نباشد.

فجرسپاسی که در این فصل با کنار هم قرار دادن ستاره‌های جوان و باتجربه به دنبال پایان دادن به حسرت چند ساله دوری از لیگ برتر است، بازیکنانی تاثیرگذار همچون سعید جلالی راد را در درون دروازه دارد که اکنون با ۱۰ گل دریافتی جزو برترین خطوط دفاعی قرار دارد و بهروز هوشمند، میلاد غریبی، احسان علوان زاده و ایوب کلانتری نیز آنها را بیش از گذشته امیدوار به رقم خوردن این اتفاق می‌کند.

فجرسپاسی هفته آینده در حساس‌ترین دیدار خود به مصاف نود ارومیه صدرنشین خواهد رفت؛ دیداری که امتیاز آن از اهمیت بالایی برای دستیابی به مجوز صعود برای شاگردان داود مهابادی برخوردار است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.