وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تیم سپیدرود برابر اسپاد الوند تهران به نتیجه مساوی رسید

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودتیم های فوتبال سپیدرود رشت و اسپاد الوند تهران در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، در دقیقه اول این دیدار تیم فوتبال سپیدرود رشت در اولین حمله جدی خود به گل برتری دست یافت و رضا عاشوری بازیکن این تیم با یک ضربه سر دروازه تیم اسپاد الوند تهران را باز کرد.

در دقیقه ۲۰ نیز تیم فوتبال اسپاد الوند تهران به گل تساوی دست یافت و علی ربیعی بازیکن این تیم موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم یک بازی برابر را از خود به نمایش گذاشتند تا در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را مسلم مشهدی با کمکهای داود عروجلو و مجتبی کامرانی برعهده داشتند که در جریان آن مرتضی دهقانی از اسپاد الوند تهران و میلاد پور محسن از سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار با ترکیب مصطفی زینعلی، صادق صادقی، میلاد پورمحسن، مهدی تقوی، محمد غلامی، محمد طالبی، رضا عاشوری، محمد نزهتی، آرین نصیری نژاد، یاسر احمدی، هومن مسعودی با سرمربیگری علی نظرمحمدی مقابل تیم اسپاد الوند تهران قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال اسپاد الوند تهران با ترکیب عرفان خلیلی،  عرفان رواسها، امید خدابنده لو، علی اکبر رمضانی، سیاوش بهرامی، علی ربیعی، حامد نیایی، جعفر دسومی، امین جوادی مقدم، امیر حسین قاسمی، مرتضی دهقانی با سرمربیگری مهدی جعفری رو در روی سپیدرود رشت قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته پانزدهم رقابتهای لیگ دسته دوم، تیم اسپاد الوند تهران با ۲۳ امتیاز در مکان چهارم و تیم سپیدرود رشت با ۱۳ بازی و کسب ۱۷ امتیاز در مکان نهم جدول ۱۴ تیمی گروه اول این رقابتها قرار داشتند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.