وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه، سپیدرود رشت را با شکست بدرقه کرد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودتیم فوتبال بعثت کرمانشاه در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور توانست با ارایه یک بازی برتر مقابل میهمان خود تیم سپیدرود رشت به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم های فوتبال بعثت کرمانشاه و سپیدرود رشت عصر روز سه‌شنبه در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در هوایی سرد در ورزشگاه آزادی کرمانشاه مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت بعثتی ها با گل «پارسا زمانی» حریف خود را شکست دادند تا هر سه امتیاز این بازی را کسب کنند.

این بازی پیشتر قرار بود روز دوشنبه برگزار شود که به دلیل بارش برف و نامناسب بودن زمین مسابقه به عصر روز سه شنبه موکول شده بود.

تیم بعثت با کسب این پیروزی ارزشمند ۱۴ امتیازی شده و با جدا شدن از تیم های انتهای جدول، در رده هفتم جای گرفت و سپیدرود نیز با وجود کسب این شکست با ۱۸ امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی ماند.

بعثت از ۶ بازی خانگی خود صاحب سه پیروزی و سه تساوی و از بازی های خارج از خانه نیز متحمل چهار شکست و ۲ مساوی شده است، این تیم در هفته چهاردهم این رقابت ها میهمان تیم اسپاد الوند خواهد بود.

هم اکنون تیم های فولاد نوین اهواز با ۲۷ و مس سونگون با ۲۶ امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم گروه اول این مسابقات قرار دارند.

تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و بعثت کرمانشاه در گروه اول با تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، پانیک تالش، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، فولاد هرمزگان و ویستاتوربین تهران هم‌گروه هستند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.